Reis til USA eller Asia og få en Europa-reise på kjøpet

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av view, 18. okt 2013.

  1. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Noen fler som har fått denne mailen? Ingen dum promo det, men de nye promoene til SAS er dessverre også med begrensninger på bestillingstidspunkt og det er en ulempe. Betyr at IAD turen min neste måned dermed ikke er med i beregningen. Man kan jo alltids håpe at SAS IT ikke får med seg det :)

     
    Islending and tommy777 like this.
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Kjempetilbud. 26K Ekstrapoeng for en t/r reise i Plus (som koster fra 1400 daler fra Chicago til Europa) er litt av en deal

    Enda en targeted deal?
     
  3. lobster

    lobster Medlem

    Innlegg:
    42
    Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    18
    Fikk denne jeg også, så ut til å være targeted. Synd min eneste USA-tur i perioden er før kampanjeperioden starter.
     
  4. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Glimmers. Ikke targeted altså. Takker for linken.

    Som vanlig, er SAS veldig vage på T&Cs. Står at det gjelder reiser til/fra USA og Asia, mens tilbudet sier, "Fly with us in SAS Plus or SAS Business to Asia or the US."

    Så gjelder også reiser som starter i US and A?
     
  6. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,328
    Likes mottatt:
    10,164
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk også mail fra SAS om dette. Passer meg glimrende for neste jobbreise til US of A i desember! :)
     
  7. Fly med oss

    Fly med oss Stockholm

    Innlegg:
    401
    Likes mottatt:
    1,435
    Bonuspoeng:
    93
    I januar og februar i år var det en litt annen vri, hvor turer til Asia ga triple poeng. Det vil si de telte mot sølv-/gullstatus, men økte ikke saldoen din. Jeg hadde en tur til Tokyo i Eco, og ser jeg fikk 15500 grunnpoeng inn på konto og i tillegg 31000 kvalifiserende poeng som ikke økte saldoen min. Denne turen alene fornyet altså gullkortet mitt.
     
    Islending liker dette

Del denne siden