Er ikke så imponert av Thai Business. De har ikke wifi ombord, og underholdningsystemet dems er ganske så begrenset. Fly heller med Ethiad eller Swiss om dere kan, de har mye bedre fly.
For min del foretrekker jeg heller Thai, synes det er stressende med flere legs når man reiser i Business. Men TG ligger relativt høyt i pris i forhold til produktet.
Ja, hadde Thai hatt billigere business priser så hadde eg sikkert reist med dem og,men en liten tur på 80 min til Helsinki gjør meg ikkje noe,får da nesten 10 timer i lufte fra Hell til Bkk og da rekker eg at sove i noen timer. Men 2 legg på 6 timer er ikkje bra om man skal sove lidt.
Fløy fra Oslo til Bangkok for drøyt to uker siden, fløy fra Bangkok til København i dag, ikke noe wifi der heller.
Jeg mener så ja. Fikk en liten kupong for wifi begge ganger på A380. Det fantes ikke på 747, så sikkert det samme for de 777 de flyr med.
Noen som vet ka tid check in starter på gardermoen,skal overnatte på Radison blu på gardermoen ,så vil ikkje sjekke ut før innsjekk åpner.