Veldig spent på hva policy blir på barn i tidlig tenårsalder med kun en dose pfizervaksine, slik strategien i norge er.
Da kan jo du researche alle detaljene, så kan jeg kopierer og være klar for desember turen. Fint at noen reiser først, så vi andre kan dilte etter
Fordelen er vel at du faktisk er først. Med et lavt volum og ekstra folk på jobb i imigrasjon første dagen. Ser for meg at det kan bli kaos når hele verden skal til usa utover....
Det ble dessverre avlyst tur for min del. Planen var å reise fra Cancun til Las Vegas 1/11 for å få med SEMA Show. Var "heldig" og fikk refundert billettkostnaden inn på JetBlue sin "Travel Bank" Vi har CT tur til Cancun med TK via IST og hjemreisen var som nevnt planlagt å gå via LAS. Noen som har noen gode forslag til reisemål på hjemreisen? Altså et sted vi kan finne hjemreise med Star Alliance og helst ikke mer enn 4 timer fra CUN?
Hvor mange dager mellom T og R til USA for å finne billigste billetter? Kikker på en mulig MR, så ikke tre ukers fellesferie
Usikker på om det er billigst, men jeg endte opp med Miami på ordinære billetter betalt med poeng i plus pro. 130K tur/retur. Opphold på hele 50 timer.
Reise til Hawaii fra 10-18 nov er nå bestilt SAS ungdom fra BGO-LAX og bonusbilletter gjennom Miles&Smiles fra LAX-HNL gjorde at det ble en flott pris. Både reisebrev og video kan forventes
Ok, så rar regel. så fra lørdag til mandag gir bra pris, men ikke feks fra mandag til onsdag? Får sjekke litt