Hvis du har tid på lørdag før avreise CPH er sikkert det det sikreste alternativet. Vi rekker ikke testing samme dag som avreise pga tidlig avgang så vi tester da i praksis 2 dager før selve flighten til USA. Tar med noen tester i håndbaggasje til Testifly for backup. Hadde de bare kunnet droppe testkravet snart…
Er det ikkje litt risikabelt å stille utan test om du skal sjekke deg inn heile vegen til USA på TRD? Eg ville tatt ein test i Norges trivligaste by før avreise der, og spurt i innsjekken på Værnes om det er tilstrekkelig heile vegen fram. Evt. tatt ny test i kongens by.
Då er eg med. Eg reknar med du kan få råd av SAS på Værnes? Eg skal til USA måndag, men har berre 2t mellomlanding i CPH. Skal teste meg sundag kveld på OSL.
Noen som har en kvalifisert gjetning på når det skjer?? Skal over i slutten av juni og hadde aldri trodd det ville henge igjen med testing enda…
OsloHelse har stand på OSL, med rabatt for reiser med SAS. Også kan man printe ut fra Helsenorge.no når det er klart der.
Antigentest hjå Oslo Helse. Eg tek sikte på å skrive ut alt av dokumentasjon eg treng for å komme inn i USA på papir. Det vil seie koronasertifikatet frå Helse Norge med testresultat, samt eit evt skriv frå Oslo Helse. ESTA trur eg ikkje at eg treng noko dokumentasjon for. I og med at norske pass har EDB i seg ordnar vel dataen opp? EDIT: Eg skal ta med uskrift av ESTA og, etter tips frå @snus_mumrikken.
Gjere det sama som deg, men skriv også ut ESTA for å vere på den sikre sida viss det skulle bli spørsmål så kan ein dra opp papiret. Sidan me ikkje har tilgang på printer etter besøk hjå Oslo Helse så takkar me ja til «Fit to Fly» sertifikatet deira.
Godt du sa. Takk for tipset. Godt å ha alt ein kan ha på papir. Ein veit aldri når telefonar og/eller datautstyr får trøbbel.
Jeg satser på Testifly, men dersom dette ikke godtas i SVG, er det da mulig å bli sjekka inn til CPH og ta test der før videre ferd mot vest?
https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/travelers/testing-international-air-travelers.html se under connecting or delayed flights
Testifly-utskrift virket fint på OSL med SAS til New York, 15.mai OSL omtaler bare Dr Dropin på sine websider, ikke OsloHelse som er rimeligere. Mon tro hvorfor. Sponset?
Er det fornuftig å få resultaatet i appen/sertifikatet eller er det like greit å satse på testing før avreise?