16. til 22. April. Jobber med å justere litt på returen, men det er ca de datoene. Prøver å finne ut hvor vi skal bo og sånn også..
God tur @indahla Blir spennende og interessant å følge dere på tur. Godt å se at du har en skikkelig ryggsekk
God tur i dag @indahla ! Og @stensth og @holmen og alle andre, ser ut til å bli moglegheit for ein Øl og flybonus ein gong mellom 16 og 22 april i Tokyo!
Reisebrev er alltid gøy, og nå skal jeg i tillegg få hjelp til å planlegge påsketuren. Jeg regner med at første leg blir ekstra spennende, SK "C"
God tur! Gleder meg til å "bli med" Antar det er ny C-kabin på alle SQ-flightene, så det blir nok konge Møtes på Popeye 16. eller 17.! (forlater Tokyo 18. )
Da er turen igang! Siden jeg skulle på møte i Oslo (bor i Larvik) kjørte jeg inn på morgenen mens kona kommer etter med tog. Litt sulten etter (en litt for liten) lunsj så nå spises det Texas Burger på BurgerLand i Drammen mens jeg venter på kona. Neste stopp er P6 på OSL
Du får sjekke med en annen værmelding I følge Yr skal det bare regne på torsdag 13. Pluss noen få dråper før det.
På plass i Lounge på OSL. Litt trøbbel med bagasjen da automaten kun ga oss tag til CPH. Men en meget grei trønder fra SAS ordnet opp og nå går bagasjen hele veien til NRT Konas mat: