Tid for litt mer mat. Polarrullen med kalkun var (overraskende) god Og smoothie er det beste jeg vet!
Flyturen foregikk uten dramatikk. Hyggelig, dansk besetning. Sjekket inn på Clarion Hotel Copenhagen Airport og fikk oppgradert rom i 11. etasje. Blir tidlig kveld idag for å begynne å snu døgnet.
Fint hotell. Har bodd her mange ganger da det var Hilton, men har ennå ikke fått testet etter at Stordalen tok over. Registrerer at det ikke er blitt billigere. Hilton hadde egne innsjekkingsautomater inne på hotellet. Det var kjekt. God tur videre!
En liten gåtur ned til marinaen i nærheten før frokost. Deilig å dra inn den siste, nordiske luften i normal temperatur før 25+ i Singapore og Tokyo.
Kona hadde glemt å pakke sminke i carry-on bagasjen men da er det fint at CPH tilbyr gratis sminking. Litt shopping (ny badeshorts) er det blitt før vi nå slapper av i Business Loungen. Skuffet over tilbud og innredning. Slitt, skittent og ikke ryddet. Og av «mat» er det veldig lite å velge i. 1:30 til avgang...
Det der skjedde meg en gang og da jeg skulle fly til SFO. Forskjellen var bare at jeg ikke la merke til det Ettersendt bagasje 2-3 dager senere.. Mistenker at det skjer når man ikke har fylt inn alle pass- eller hotelloplysninger. Det var jo ikke noe sted å gjøre det fra bookingsystemet til jobb.
Fantastisk Mange timer med lesing og planlegging som ligger bak det glade smilet. Nyt turen videre. Gleder meg til å være med på turen....