Ok. Har valgt rad 2 i midten for meg og kona. Forrige gang reiste jeg alene, og hadde 2K. Det har 3 vinduer, i motsetning til rad 1 og 3 som har 1,5 (hvis jeg husker riktig).
Dette var et bra reisebrev. Interessant å lese dette. Får litt lyst til å reise selv til Tokyo nå, så da er det vel bare å finne en reise og dra. Det har uansett vært spennende å følge deg med på turen og det ser ut som du har kost deg der ja
Du må ha de to midtsetene når dere reiser sammen. Jeg syns det blir for langt mellom et vindusete og midtsete =)
Fint reisebrev! Hva var de beste opplevelsene i Tokyo? Vi har ettermiddag/kveld før vi reiser videre morgenen etter. Sliter å med å bestemme oss hva vi skal bruke tiden på.
Jeg tenker faktisk Golden Gai. Et lite strøk i Shinjuku med små «restauranter» som serverer grillspyd av ulik type. De har plass til 5-15 personer pr. restaurant.
For et flott reise brev, inspirasjon til egen utflukt og du har virkelig gått til verks(skal imponerer bedre halvdel og si funnet på selv med råd av gode sjeler på IF, om selvfølgelig får lov til dette...nei da bare tuller). Tusen takk pr mnd forsinket, dog bedre sent enn aldri, og faktisk går jeg bakover i reisebrev seksjonene da jeg ble "sen medlem her"