Reisebrev: På økonomiklasse til New Zealand via Singapore

Tråd i 'Reisebrev' startet av Kristian, 19. febr 2016.

  1. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,750
    Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    Veldig fin rapport. Jeg syns den er godt skrevet og har fine bilder, selv om jeg gjerne kunne tenkt meg et par til. Var det dere bestilte på skjermene også gratis?
     
    Kristian liker dette
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for det :)

    Fotografiapparatet var litt utilgjengeleg lagra ved éi av flygingane, og på eit par av dei andre var eg redd for paparazzi-stempelet, men til neste gong skal eg utvikle ein strategi for å få fleire bilete :)

    Frå spøk til revolver: Ja, hos Air New Zealand (som hadde skjermbestilinga) var det gratis. Det er mogleg at det hadde dukka opp ein pris om vi hadde gått fullstendig bananas der, men både mat (type mellommåltid/snacks og drikke (med og utan promillegivande resultat) derifrå var inkludert i prisen. Lommeboka låg godt i hattehylla heile turen.

    No skal det seiast at vi var ikkje direkte ville i nikkersen på den bestillingsplattformen der (prøvde vel maks éin gong om eg ikkje hugsar feil), Varmmåltida var mettande og rundane med drikke kom såpass ofte at ein kunne ta ting direkte med flyverten/flyvertinna om ein ville. Dei var ikkje tunge å be :)
     
    Upsaker liker dette
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Kjempeflott rapport og fine bilder. Kan med hånden på hjertet si at NZ er et reisemål som ligger aller øverst på min liste !! :)
    Ps: kom gjerne med bilder derfra også....*føyeseginnirekkenavandresomønskerdetsamme* :D:D
     
    Kristian liker dette
  4. Starflyer

    Starflyer Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    NZ er noe som har fristet lenge. Enda mer nå. Takk for reisebrev :)
     
    Kristian liker dette
  5. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Tusen takk :) NZ er ikkje så ille, nei. Sørg berre for å ha nok tid. To veker som vi hadde er diverre ikkje nok.To veker på kvar øy ville ha vore perfekt, eigentleg :)

    Ja, det reisebrevet kjem. Det hamna berre litt på vent, først grunna influensa og deretter grunna sol (då må ein jo ut på plankar). Plutseleg ein dag kjem det noko :)
     
  6. LineE

    LineE Medlem

    Innlegg:
    78
    Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    33
    Flott rapport! Jeg føyer meg forøvrig inn i rekken over de som ønsker seg rapport også fra NZ - det er et fantastisk land, og noen road trip-bilder derfra har aldri skadet noen! :)
     
    Kristian liker dette
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,931
    Likes mottatt:
    6,759
    Bonuspoeng:
    183
    Hei og takk for flott rapport :) For en lang tur å reise på ECO, men da greit med stopp-over i SIN. SIA leverer et meget flott produkt, det har også jeg erfart. Gøy å se at også NZ leverer varene.
    Takk skarru ha :)
     
    Kristian liker dette
  8. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Takk :) Ja, hadde høge forventningar til NZ, og vart ikkje skuffa :)

    Ver så god! Ja, veldig langt, men nokon må reise bak i bussen slik at det blir plass foran gardina ;) Singapore var absolutt verdt ein stopp, sjølv om det var i overkant varmt for ein eksiltrønder med adresse Finnmark :)
     
  9. Fredrik

    Fredrik Nytt Medlem

    Innlegg:
    36
    Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
    FIn rapport från din resa. Jag var till Nya Zeeland förra året och kan rekommendera det starkt till de flesta. Det enda landet saknar är en bra storstad för Auckland är inte så fantastiskt.

    Angående säkerhetskontrollen så ser det ut som att B737-serien/A320-serien och större går genom säkerhetskontroll men om du flyger turboprop eller Cessna eller liknande så är det ingen säkerhetskontroll. Även om det är säkerhetskontroll på inrikes får man ta Coca Cola genom säkerhetskontrollen. Ytterligare ett skäl att älska Nya Zeeland.
     
    Kristian liker dette
  10. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Tusen takk!

    Vi hadde ein mistanke om at det var storleiken på flya som kunne vere av betydning. Det hadde vore supert om Widerøe kunne ha gjort det same :)

    Heilt einig med deg i at NZ saknar ein storby, men det er kanskje litt vanskeleg når landet har berre litt over 4 mill. fastbuande. Mange fine småplassar, då :)
     

Del denne siden