Reisebyrå på nett som ikke tar påslag på flyreiser?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Naalaiveggen, 11. april 2019.

1. Naalaiveggen

Naalaiveggen Medlem

Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Det finnes diverse sider på nettet hvor man kan søke opp og betale for flyreiser, f.eks. Expedia, Travellink, GotoGate, etc.

Når jeg sjekker så ser det ut som alle tar et påslag i forhold til prisen bestlit direkte f.eks. hos SAS.

Er det noen tjenester som ikke tar et påslag?

2. KristianSk

KristianSk Veteran

Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg bruker alltid http://skyscanner.net om jeg skal utenfor Europa. De agrigerer priser fra utallige reisebyråer og flyselskaper. Styrer dog unna helt ukjente reisebyråer som ofte kommer opp som rimeligst.

Bestiller helst direkte hos flyselskapet (og betaler gjerne litt ekstra for dette), men f.eks. for en kommende reise til Tokyo var Expedia betydelig rimeligere.

Insomnia4u liker dette
  3. BDUflyer

BDUflyer Medlem

Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Mener BergHansen ikke tar påslag for private reiser, kun for jobbreiser. Ved kjøp av private reiser kan man da kjøpe en kundeservicepakke som gir ubegrenset kundeservice 24 t alle dager i uka. Alternativt betale en del mer for kundeservice når man får bruk for det og man ikke har kjøpt pakken. Hvis man ikke har gold-status eller bedre hos selskapet man skal fly med kan man få langt bedre tilgjengelighet på kundeservice hos et reisebyrå enn hvis man bestiller hos flyselskapet direkte. Kan være lurt når hele familien skal reise, man betaler kundeservicegebyret bare 1 gang per booking, selv med mange reisende i bookingen.

Joe, Insomnia4u and Xflipper like this.

Del denne siden