God morgen folkens. Utreise for meg i dag, drøyt 3 uker siden forrige flytur så det er på tiden. Turen går via DOH til MLE, her kommer det muligens ett lite reisebrev også. OSL neste stopp!
God formiddag fra Porsgrunn. 12,5 minus i dag. Godt kjelleren er full av ved. Dagens plan er å fyre, og få kjørt frem snøfreseren fra uteboden og inn i garasjen. Kan hende det blir en pils eller to også, men gidder ikke på puben i dag. Ha en opptint dag
Godt nytt år frå hovudstaden! Flytur om to veker, nordover. Det blir fint I dag blir det ein roleg laurdag. Ha ei fin-fin helg, gode medforumistar!
God morgen fra Torshov! Endelig begynt å komme på plass i leiligheten min etter at den har vært utleid i 5 måneder mens jeg har vært bortreist. Så nå er det på tide å hente fram kofferten igjen og begynne å pakke for neste tur som starter i morgen. SAS og KLM til DMM, via AMS og RUH. Får se om dette er noe bedre enn Turkish som jeg fløy med på turene til DMM i 2024. Denne turen blir forhåpentligvis ikke like lang som forrige tur på 3 måneder. Satser på å være tilbake om 3 uker. Ha en super lørdag!
God morgen fra Stenungsbaden YachtClub. Her er det Spa før frokost, grunnet barnetider fra 7-9. Ha en fin lørdag alle bonusnisser
God morgen fra snø og solkysten .. Lenge siden vi hadde så mye snø Vi får håpe det ikke kommer så mye snø i Los Angeles om 18 dager .. det snødde sist jeg var der
God morgen fra Sølvbyen. Mange blå. Vi fyrer med ved og varmepumpe. Snøfreseren er prøvekjørt og klar for neste økt, som ventes å bli på mandag. Nå skal vi snart se litt skirenn. Ha en fin lørdag, alle IF-ere!
God morgen fra sofakroken. Her er lørdagens første (og eneste) plikt gjennomført: alt av julepynt er pakket ned&vekk. Juletreet er dermed kastet ned fra balkongen, heldigvis uten personskader på eventuelle forbipasserende, og slept bort til hentepunktet. Litt mindre ærbødig behandling der altså, enn for et par uker siden, når treet ble hentet inn i stuen. Nå slappes det av med noen av de siste julekakene, før det blir en spasertur i vinterlandskapet. Godt med helg, gitt. Nyt dagen!
Morn fra godstolen. I dag er dagen før dagen, så jeg skal så smått begynne å pakke for å finne ut om jeg må kjøpe noe i siste liten. Blir deilig å legge dette igjen og heller nyte 25-35 grader de neste tre ukene Ha en fin lørdag!
God morgen fra hovedstaden. Overraskende god form i dag, med tanke på hvor gøy det var i går. Nå må jeg booke et par hoteller, ellers er planen å slappe av før ny runde med bråkete musikk i kveld. Ha en fin en!