Reiser alene til USA - går dette bra da?

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av Sikiduck, 29. mai 2017.

  1. Sikiduck

    Sikiduck Senior Medlem

    Innlegg:
    689
    Likes mottatt:
    1,219
    Bonuspoeng:
    93
    Hallo alle forumfolk.

    På onsdags morning reiser jeg til USA. Miami. Alene. Fra onsdag til søndag. Jeg bor på hotell i South Beach.
    Jeg bestilte turen fordi jeg hadde lyst å komme meg vekk litt, selv om jeg allerede en måned før der var jeg i London ...
    Men jeg bestilte flybillettene når jeg var deprimert, og ville reise alene.

    Jeg kjenner nå at det begynner å gruble i magen. Jeg er usikker på om det slår inn der jeg velger å drite i hele greien, flytte flyet til en måned i august og håpe jeg er tøff nok, og kaste 3300kr for hotell som er betalt for, og ikke refunderbart, ut vinduet ... det er jo krise. Normale mennesker sier man ikke kan gjøre det, sløse penger på den måten.
    Jeg er jo bare 21 år, student og har vikarjobb ... så det blir for dumt. Det beste er å svelge at jeg skal, tenke dette blir bra, og kjøre på.
    Men jeg klarer ikke å la vær og grue meg. Alene. 9-10 timer på fly, alene i Miami, med tidsforskjell på 6 timer som gjør at det er vanskelig å kommunisere med fammen hjemme.

    Er det noen som kan skyte inn noen inspirerende/gla' ord til meg? Det kan umulig være noe gale å reise alene. Nedsiden er at jeg ikke har noen å snakke med, så det blir jo ganske stille i hvertfall på flyturen. Vet ikke om andre reiser alene. Er jeg teit som reiser alene til Miami, eller USA for å si det slik? Har jeg valgt feil reisemål? Ville jeg gruet meg mindre om jeg reise til et annet sted i USA? Nei? Kanskje? Hvem vet. USA er USA. Kanskje det er mer å finne på i New York. Men så ønsket jeg meg jo varme og sol ... noe som jeg ser New York har litt av disse dagene fremover - faen.
    Neida. Nå bare gjør jeg det verre. Eller ...
    Ønsket meg strand, varme, sol og shopping.