Svar fra gullmail: Vores IT afdeling oplyser os, at dette er sket i forbindelse med en opdatering af vores bonus challenge. Der bliver lavet en kørsel igen, så pointene kommer tilbage på kontoen. Vi regner stærkt med at dette sker i løbet af i dag. Jeg beklager dette besvær. Du ønskes en fortsat god dag.
Hvis dem gjør en endring i forhold til Challenge regner jeg også med at dem sier ifra hvis dem gjør noe spesielt f. eks at 3 segmenter ikke teller som 1,5 tur retur....
Mangler reise fra 9 men har fra den 7. Logisk at det har noe med bonus challenge da den startet den 8.
Ja. Jeg venter fortsatt på at segment 6/6 fra mandag skal registreres på konto. Håper seriøst at jeg også mottar 30k EB-poeng da.
Jeg hadde 6 segmenter registrert. Som dog forsvant. Fikk ikke bonus for challengen, Regner med de kommer i mars
Bonuspoeng for challenge skal komme en uke eller noe sånt etter at du har oppnådd riktig antall flighter.. Du trenger nok ikke vente til mars med å etterlyse de!
Forrige challenge mottok jeg de instant etter at segment 20 ble registrert på konto. (Da var det 10 t/r for 50k poeng.)
Det er jo rart. Hadde 6 segmenter(trengte 3 t/r) men for øyeblikket er jo alle 6 segmenter vekke fra siden fly dem 10 januar og de ble registrert på kontoen 1 dag etterpå. Burde jeg bare sende de en mail? Har ikke gullkort enda(gull mail), så kanskje best å ringe?
Jeg ville ventet noen dager siden noen nevnte lenger oppe i tråden at dette var pga en oppdatering i systemene.. Så flightene kommer tilbake snart og da kommer antakelig de ekstra poengene også.
No får vi berre håpe at "systemoppdateringen i forbindelse med Bonus Challenge" ikkje er implementering av funksjonar som faktisk kan skille mellom enkeltsegment og t/r...
Da har vi vel fått bekreftet at de skal telle segmenter. Hadde vel blidt opprør blant oss bonus gale hvis vi ikke får poengene vi ble "lovet"