Mine er i alle fall tilbake nå. Men ikke turen min med SAS/AirBaltic til Riga. Den får jeg vel etterlyse - som vanlig...
Tilbake her også. Men dersom jeg i løpet av disse par ukene med tull og tøys fra SAS IT reelt feks hadde nådd eller rekvalifisert som EBG, men ikke formelt fått status vente fordi segmenter eller poeng falt vekk, så hadde jeg vært litt småsur nå. Ingenting hadde vært som å skulle legge ut på longhaul med drøye transittider og egentlig ha kvalifisert eller rekvalifisert, men ikke fått status registrert fordi SAS midlertidig har rotet vekk poeng.
Tilbake her oxo. Poeng og segmenter er korrekt, men vises av en eller merkelig grunn ikke under Account Activity.
Fortsatt problemer med SAS IT? Jeg har ikke fått poeng for de siste reisene mine foretatt i forrige uke.
Jeg har fått alle reiser og poeng tilbake samt 30000 poeng for å ha gjennomført Bonus Challenge. Skulle ikke de poengene først dukke opp i mars? Er iallefall veldig fornøyd.
For min del går det normalt to dager fra gjennomført reise til poeng, segment og aktivitet er på konto. Nå har det gått siden onsdag med to segment, og mangler ytterlige to segment fra fredag. Med challenge under utførelse kjenner jeg at jeg sjekker konto litt vel ofte. Slitsomt med alle disse små ilandsproblemer!