God tidlig ettermiddag fra Zürich!
Spontan tur bestilt for poeng i går, 30k poeng og 852 kr i skatter er helt ok for et raskt besøk hos familie og venner i Sveits.
Dagen startet med et formiddagsfly fra Værnes, som kom litt seint inn og ble enda mer forsinket på sin vei mot Kastrup, så jeg forventet å sette ny rekord på min favorittøvelse "3000m flyplasshinder", for flyet kom inn på gate A15 og neste fly gikk fra E5...
Før vi kom til gaten fikk reisende til ZRH beskjed om å "proceed immediately to gate E5", så jeg strammet joggeskoene og stilte meg først ved døra, klar for en langsprint...
Da døra åpnet seg sto det en hyggelig danske der med et skilt hvor det sto Zürich. Jeg trodde først han skulle jogge sammen med meg (det er jo hyggelig å ha noen å trene med) men neida, han skulle kjøre meg bort så jeg rakk flyet!
Så endelig har jeg fått prøve den der LH F-greia med privatsjåfør! Det var kanskje ikke en Porsche, men det gikk veldig mye fortere og var klart mindre slitsomt enn å løpe gjennom hele CPH. Kom til flyet rett etter første buss, for det var selvfølgelig CRJ og bussgate, men ingen grunn til å klage!
Og da jeg i tillegg fikk burger som ekstra måltid på flyet - og kofferten min også klarte transfer i CPH - ja da mener i alle fall jeg at det har vært en bra reisedag
Last edited: 12. aug 2025