Resurs Bank Flying Blue MC

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av kepiblanc, 26. juni 2017.

  1. OSLflyer

    OSLflyer Nytt Medlem

    Innlegg:
    46
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    18
    Den faktureres årlig, men har fortsatt kortet og derfor ingen erfaring om de refunderer ved oppsigelse.
     
  2. cahudtwa

    cahudtwa Medlem

    Innlegg:
    60
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    8
    Noen flere som sliter med å ikke få faktura her? De sa opp Digipost og svenskene på kundeservice forstår jo zip zap.
     
  3. ME262

    ME262 Medlem

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    813
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk faktura for mars på Digipost...
     
  4. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,100
    Likes mottatt:
    7,783
    Bonuspoeng:
    183
    Samme problem her, siste faktura på Digipost kom i februar. Nå må jeg inn i appen for å finne den. Håpløst
     
  5. Bolle

    Bolle Senior Advisor

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    188
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som har funnet noe sted i vilkårene hvor det står at det bare gjelder nye medlemmer?
     
  6. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,940
    Likes mottatt:
    3,897
    Bonuspoeng:
    113
    Enda en oppdatering. Mulig det er jeg som er dum og ikke skjønner dette, men her er svaret til Ressursbank. For meg fremstår dette som tullballo_O


    Hej Thomas,


    Som vi förklarat i tidigare mailkonversation så är anledningen till att dina poäng inte förlängts att du har valt att avslutat ditt tidigare Flying Blue Mastercard konto.

    När man avslutar sitt Flying Blue Mastercard konto hos Resurs så försvinner även poängen.


    Poängen förlängs inte även om du gjort ett köp i januari månad med ditt nya Flying Blue konto som du ansökte om i januari 2023. Detta på grund utav att ditt förra köp 2021 är gjort med ett Flying Blue Mastercard konto som är avslutat och bonusprogram avslutats för.


    Det finns dessvärre inget mer vi på Resurs kan hjälpa dig med i detta ärende

    Jeg bestilte altså kort i Januar, jeg brukte kortet, og jeg betalte faktura. Har jeg ikke da gjort det jeg skal?

    Igjen, mulig dette er soleklart for andre, men jeg sliter ærlig talt med å forstå hva mer jeg skal gjøre kredittkortmessig for at poengene skal fornyes:confused:
     
  7. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,356
    Likes mottatt:
    1,272
    Bonuspoeng:
    113
    Her var det mye rart...
    Det koker vel ned til at poengenes gyldighet ikke forlenges umiddelbart, slik det reklameres med av Resurs bank.
    Det kan ta flere måneder fra du bruker kortet til poengene blir kreditert, og det er selve overføringen som forlenger gyldigheten, ikke kjøpet.
    Og forlengelsen får ingen tilbakevirkende kraft på poeng som allerede er gått ut.
     
    watchaddicted and Spielhaug like this.
  8. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,940
    Likes mottatt:
    3,897
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, de er helt ute. Jeg vurderer, av akademisk interesse, å skrive en klage til finansklagenemda samtidig som jeg egentlig ikke gidder å bruke tid på deto_O
     
    freddyen liker dette
  9. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    955
    Likes mottatt:
    6,359
    Bonuspoeng:
    163
    Vurdere å rydde bort dette kortet. Klarer ikke helt å se hvordan det er med å få igjen deler av årsgebyret ved oppsigelse underveis i et år. Noen har erfaring med det?
     
  10. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,100
    Likes mottatt:
    7,783
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, utover muligheten til å tjene poeng, så er det jo ingen merverdi med dette kortet.
    Og når jeg avslutta det for 2 år siden, så mener jeg at jeg fikk igjen utestående, men ta det med noen klyper salt
     
    Flymunda liker dette

Del denne siden