Review: My AIR CHINA DISASTER - How I was DETAINED & REFUSED into CHINA

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av KristianR, 13. jan 2019.

1. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,518
    Bonuspoeng:
    183
    Provoserende type.

Når man driver en reiseblogg/vlogg så bør man være inneforstått med at ting ikke alltid går rett vei og det kanskje ikke er noen sin skyld. Feil skjer hele tiden og når det er mennesker innvolvert, bør det i alle fall være rom for forståelse.

I 99% av tilfellene tar jeg alle forsinkelser og uventede ting som skjer helt med ro. Det ordner seg alltid og det er en liten del av det å være så privilegert at man har mulighet til å reise jorden rundt.

2. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    9,430
    Bonuspoeng:
    183
    Helt enig. Ground staff kan da vel ikke noe for at flyet står der med teknisk feil eller at det er streik eller en vinter storm som herjer.

Eddie47 and ElinPelin like this.
  3. chrt

chrt EBD og litt annet ...

Likes mottatt:
    1,960
    Bonuspoeng:
    93
    Fy f@*n for en idiot!
    Unnskyld språkbruken!!

Han sier han har bodd i Kina før og er nedlatende mot kinesere... Da burde han jo vite at Kina både er "et utviklingsland", en stat basert på "kommunistisk ledelse", og med et system som til tider kan være uforutsigbart hva gjelder håndhevelse av lover.

Dersom du som nordmann har forbrutt deg på et lands lover under tidligere opphold, så og du ikke søker visum før neste ankomst - er det ikke gitt at du får visum ved neste ankomst! Det er jo en risiko du må ta. Det er ikke noe særskilt med Kina, men vil også bli håndhevet av andre stater, Norge inkludert.

Når det er sagt, så tror jeg ikke på historien hans om at han sist kun bodde på et hotell som ikke hadde registrert han... Her er det noe mer bak. Men selvkritikk og ydmykhet, neida. Skjønner jo no at jeg kastet bort 15+10 minutter på å se video av en drittsekk og deretter skrive skit i retur... :( Unnskyld for også å ha kastet bort ditt 1-2 minutter på å lese dette... !

Are, Kristian, Eddie47 and 3 others like this.
  4. Snorreth

Snorreth Medlem

Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    Enig med siste taler.
    Tror det ligger enda mer bak enn kun en forglemmelse fra forrige hotell.
    Og hvordan i svarteste skulle han vite om akkurat det?

Jeg har flere ganger beveget meg utenfor hotellregistrerte netter i det landet.
    Fortsatt får jeg tildelt nytt visum og fortsatt får jeg komme inn.

Saken hans stinker.
    Men fanskaren hans er selvsagt helt ukritisk til hans opptreden.

Last edited: 15. jan 2019

Del denne siden