Riktig god onsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stig-Roger, 28. febr 2018.

1. Stig-Roger

Stig-Roger Frokost-frik

Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra ARN. Etter en god frokost på hotelet, og et lite glass eple jus i gullstuen, så er det bare å spasere bort til gaten og SK 1823 til SKG. Det er NÅ opphold her borte, og det håper jeg det blir resten av uken gjennom. Ha en fin fin dag alle sammen.....

Kristian and NoLimit like this.
  2. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,755
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim.
    18 kalde i dag, gleder meg til sommeren med 12 grader og regn.
    Etter en god treningsperiode er løpeformen endelig i anmarsj. Fikk ei lita hjerneblødning i går å meldte meg på ultravasan i august. 90km på svenske skogsveier. Noen kaller det galskap, jeg synes det er helt normalt å utfordre seg selv. Noen måneder med panikktrening nå, så får vi se hvordan det går.

Ha en fin dag med eller uten kuldegrader :)

Kristian liker dette
  3. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,197
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Novotel Greenwich, London. Her kom påskeføret tidlig i år! Og jeg da som glemte Blå Swix'en...
    LRM_EXPORT_20180228_083909.jpg
    Ha en flott dag, uansett hva du smører med!

Earl and Kristian like this.
  4. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,291
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra et kaldt Trondheim
    Som nevnt var det 18 blå her i morres, men hørte på radio i morres at Folldal hadde -40,7 så jeg klager ikke....:):)

Ha en varm dag :D:D:D

Kristian liker dette
  5. thool

thool Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,355
    Bonuspoeng:
    93
    God onsdag!

Startet dagen med å bestille sommerferie nr 2 til Split. Har hele én natt hjemme i leiligheten i juli, og det blir et pit-stop mellom Canada og Kroatia. Etter Split drar jeg til Canada igjen med jobb. I år bør det faen meg bli EBG.

Misterix and Kristian like this.
  6. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    37,745
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Aust-Finn...eh...frå Bariloche, Patagonia!

Dette er sjokoladehovudstaden i Argentina og eg gjekk litt bananas i går. Venner og familie skal få, men eg har òg lyst på:
    20180227_231318.jpg

Denne gongen vart det berre eit kort stopp for å ta flyet til Salta nord i Argentina. LATAM tar oss dit om nokre få timar via Buenos Aires. Ikkje for det, Bariloche er verdt eit besøk, men det får bli neste gong:
    20180227_190510.jpg

Ha ein fin-fin onsdag alle saman :)

Eddie47, Travellingalf, Earl and 2 others like this.
  7. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,828
    Bonuspoeng:
    183
    Det her vart ein dag med opp- og nedturar.

Etter å ha vore avskjerma frå internett i 3,5 timar såg eg meldingar på telefon om at det var mogleg å bestille SQ F på Companion Ticket. Det medførte sprint tilbake til hotellet, smaken av Krug og Dom Perignon var allereie i munnen. Hadde heldigvis vore framtsynt å bede om sein utsjekk frå hotellet, so alt skulle liggje til rette for å få sikra seg eit par billettar. Vurderingar rundt korvidt det er mogleg å toppe det legendariske 8 bottles of Dom-reisebrevet på Flyertalk vart analysert i hovudet.

Etter seks avviste ringeforsøk til CT-telefonen kom eg endeleg igjennom. Der kom beskjeden om at eg ikkje hadde ein gyldig CT, denne var blitt nytta på ei reise til Chicago med SAS. Forklaringa her er at eg den 9. januar såg at eg ikkje hadde sjans til å få nytta min 2016-CT og sendte ein mail til gold.dk og lurte på om dei ikkje kunne vere greie å leggje denne til på ei allereie bestilt reise. Den gongen var eg strålande fornøgd med at dei ordna dette. Dessverre har det nok gått litt fort i svingane, og det var 2017-CT'en som gjekk med til dette. Eg har vel mitt på det reine, sia e-posten min sa følgjande "Har ein Companion Ticket som går ut på dato no den 15. januar 2018. Kan de leggje den til på bestillingsreferanse XXXXXX med avreise 11. januar som per i dag er booka med Mastercard Premium-rabatten?". Etter å ha blitt kasta fram og tilbake mellom CT-telefonen og SAS sende eg no ein ny mail til gull-eposten med ei bøn om ikkje dei kan ordne opp. Det reknar eg med at dei gjere.

Mi bøn til alle dykk andre, ver so snill å spar to billettar i SQ F, eg er fleksibel på datoar.

No er det slutt på sein utsjekk og på tide å trekke på OSL.

Håpar alle andre har ein strålande dag.

Eddie47, RoadKing and LN-FHU like this.
  8. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Hvordan endte dette?

9. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,828
    Bonuspoeng:
    183
    Verken CT-telefonen eller SAS support var vidare interesserte i å ta i saka. Fekk svar frå gullmailen i dag. Då fekk eg beskjed om at min 2016-CT var brukt på ei reise frå Kairo til Paris, og at difor 2017-CT'en var brukt på reisa til Chicago. 2016-CT'en min var ein premium-CT, og kan difor ikkje ha blitt brukt på ei reise frå Kairo..

Reknar jo med at det skal ordne seg, har heldigvis all kommunikasjon frå då den vart brukt skriftleg, men det kan nok ta noko tid. Meiner at nokon på forumet har hatt liknande problem før, men klarte ikkje å finne tråden det vart diskutert i.

Håpar framleis at det er mogleg å oppdrive Singapore-billettar når sagaen er over.

10. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,828
    Bonuspoeng:
    183
    For å følgje opp endå ein gong.

I går var eg ikkje heilt fornøgd med svaret eg fekk frå SAS, so eg sendte ein mail til Amex support. Fekk svar i dag tidleg om at dei ville ta ein prat med SAS. Fekk for eit par timar sia tilbakemelding om at dei hadde fått SAS til å ordne opp og CT'en var tilbake på kontoen min.

Rakk akkurat CT-telefonen før dei stengde, so OSL-CPH-SIN-AKL t/r er i boks, med fire strekk i First.

DanH, Travellingalf, Kristian and 2 others like this.
  11. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,752
    Bonuspoeng:
    293

Del denne siden