Roadkingen tar en Eddie

Tråd i 'Reisebrev' startet av RoadKing, 10. nov 2016.

  1. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Ja vi får da inderlig håpe det. om han ikke har drukket sine sorger i whisky på flyplassen og sovna :p
     
    geddi liker dette
  2. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Aj aj aj, håper denne ender godt, eventuelt at han bare kødda :)
     
  3. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Pleier man ikke å bruke passet til å sjekke inn på automat allerede i Norge? Eller husker jeg feil.
     
  4. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Har måttet Swipe passet eller framlagt det ved innskjekk i skranke og i automat ved reiser utenfor schengen. Kan det tenkes at mr. Roadking kjører en liten røver ;)
     
    Fredrik81, geddi and KRS like this.
  5. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    Stillheten fra @RoadKing må jo tyde på at dette har gått i orden! Krysser fingre og tær på at vi snart får en fortsettelse på Reisebrevet!
     
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,679
    Likes mottatt:
    32,538
    Bonuspoeng:
    293
    Hei
    Stillheten skyldes ikke at jeg er i HKG, men at jeg har vært rimelig deppa. Når en har gått og gledet seg, bygget opp forventninger som jeg har gjort. Så var ikke humøret det beste i går.
    At jeg kom til ARN før jeg fant ut at jeg hadde feil pass er fordi jeg selvfølgelig hadde sjekket inn på mobilen og bare hadde håndbagasje.

    Kort og brutalt, så satt jeg på fly tilbake til Oslo igjen 13:30. Tittet på muligheten til å dra dagen etter. Men Go billett til 11' fristet ikke.

    SAS personalet var alle tiders i alle sammenhenger, men de kan ikke beskytte en mot seg selv.

    Vet ikke hva jeg gjør mht EBD, fristen er 31/01. Har ikke mer ferie i år, skal til Thailand første halvdel av desember. Så skal jeg finne på noe sprell, må det bli i januar.

    Vi får se.

    Får refundert billetten minus OSL-ARN.

    God helg alle sammen og tusen takk for feedback sympati, settes pris på.
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Her får vi bare håpe at det er en mulighet som melder seg i januar.
    Mager trøst at det ikke var noe "viktig" i andre enden, en slik bommert gjør man nok neppe igjen, så den disiplinerende effekten er nok oppmådd..

    Du får ta deg en dram og pløye deg igjennom noen reisebrev og leve deg inn i de..
     
    Scandipendler and RoadKing like this.
  8. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Januar er ein veldig lang månad. Håpar det dukkar opp eit knalltilbud for deg før den tid.

    Er litt usikker på kva himmelretning eg skal løfte glaset i, men: Skål og god bedring!
     
    RoadKing liker dette
  9. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Ordentlig leit @RoadKing. Kjedelig når sånt skjer.
    Ny dag, nye nederlag.
     
    RoadKing liker dette
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,679
    Likes mottatt:
    32,538
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, mulig det ramler inn noen tilbud til den tid. Noen som husker fra tidligere år om noe *A har kjørt kampanjer for januar?

    Det vil jo være typisk at EB 3.0 rulles ut med høyere poengkrav fra 01/01 :(
     
  11. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    For familier og andre som samler/deler ut pass: Name tag på front, klistremerke og tusj fungerer fint.
     
    geddi and RoadKing like this.
  12. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
  13. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,269
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Hmm....ingen ledig midtsete på meg hverken til eller fra BCN denne uken. (men flere andre som hadde)......neste uke skal fruen og jeg på tur (hun har jo selvfølgelig fått gold status av meg): Tror du ikke at det eneste midsetet som er tatt i Plus er midt mellom oss.

    Så det virker som om at regelen er EBD: Da tvinges noen til å sette seg der. Overstyrer visst selv konas EBG.

    Så hvis det ikke er forsent: Ring SAS og be de holde igjen poengene så du ikke ender som en stakkars EBD....
     
    aboerr and Are like this.
  14. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    Veldig synd turen gikk i vasken for deg:(.
    Noen år siden kjørte Sas førjulstilbud i midten av November så kansje det skjer igjen! Så muligheten for en ny tur dukker kansje opp straks:)
     
  15. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Gurgle.. det var som pokkern. Må si jeg er imponert over ditt gode humør, og hvordan du taklet skuffelsen. Tror ikke jeg hadde vært av samme kaliber. Sannsynligvis mer noe i retning av "legge meg ned på gulvet og bælje høylytt".
     
  16. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    @RoadKing er jo en biker, så det ville ikke stått i stil med ønsket image :D
     
  17. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,679
    Likes mottatt:
    32,538
    Bonuspoeng:
    293
    Blir ikke EBD, har bestemt meg for ikke å gjøre en stunt til.
     
    TomF66 liker dette
  18. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,679
    Likes mottatt:
    32,538
    Bonuspoeng:
    293
    Det blir nok ikke, blir for mye stress, men selvsagt, kommer det en kampanje for januar som er for god til å la gå, så...
     
  19. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,679
    Likes mottatt:
    32,538
    Bonuspoeng:
    293
    Vel, hva skal man gjøre? Kan love deg at resten av fredagen var preget av dårlig humør. Men jeg er litt fatalist, så det ligger ikke for meg å ta det ut på den måten :).
    Alt har en annen side, så også denne historien, så da jeg ikke kom meg til Hong Kong så ble det progresjon i oppussingsprosjektet, det er jo positivt.
     
  20. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,679
    Likes mottatt:
    32,538
    Bonuspoeng:
    293
    Fikk forøvrig svar fra gull.no på mailen min om avslaget. Det var ikke noe spesielt informativt vil jeg si.

     
    geddi liker dette

Del denne siden