I loungen på CPH er kun Gull-delen åpen. I loungen nede er det stengt, bortsett fra dusjene. De var heldigvis åpne og jeg rakk en kjapp en(!) før avgang. En skal ikke undervurdere en dusj før en IC-flight Frokost tre
Ja, vindussetene på partallsrader er nærmest vindu. Men som det ble kommentert i en annen tråd er det litt bedre plass til bena på rad 1. Valgets kvaler
Første (kjeltring) kjendis spottet: Espen Lie. Sitter i 2F, så relativt nære kan en si .. Men siden han har fått godkjent ESTA kan vel ikke det han har gjort vært så ille ? Han er forresten blitt en gammel mann!
God tur! Og fantastisk fin rute der, med Ana F på 2 av lang-flightene! Vi på IF gleder oss til updates underveis
Hehe, ikke det beste byttet! Men kort tur, og særlig i forhold til de andre leg'ene du har på gang...
FANTASTISK, kjør på Mr @indahla kos deg hel max, bare husk å finne fram til riktig gate og destinasjon, tviler du får privat guide(kun LH F, TG F og AmEx på LHR det)
Tenkte kanskje han hadde skifta beite? Nei, nå skal jeg ikke spamme dette reisebrevet mer. God tur @indahla - er bare "litt" misunnelig!
Maten er kommet og jammen har vi ikke fått litt mer drikke også. Prøvde to ulike rødviner men bare en falt i smak. Så da holder vi oss til den. Alt servert på et brett (som det har vært den siste tiden) men smaken var god den. Iallfall varmt nok! Litt kjip ost. Wifi er litt sånn av og på, men iPad’en er full med serier så jeg lider ingen nød.
Husker privat guide på PEK da jeg fløy LH F for noen år siden. Det var jo helt krem. Og reddet dagen med å finne den kinesiske sjåføren
Det er MYE bedre plass til bena på rad 1. Hvis man skal sove, og ikke er en pygmé, så er det lurt å velge rad 1. Men, det er jo også greit at noen vil ha de andre setene, så rad 1 blir ledig til meg.