HAHA 1K Ja... Det setet er jo snart utslitt av insideflyere... Ps @indahla, sjekker du må bordet er treigt å trekke til deg? Det har det vært på "alle" mine flyvinger. Greit å vite om det er en design svakhet eller høy bruk Ps. Sikker på at du er i F nå? og ikke bak i eco?
Jeg satt i 1K sist jeg fløy ANA også. Da var den nye kabinen bare noen uker gammel (sa hun på flyet). Sjekker bordet
Takker, da kan du jo si noe om før og etter bruk funksjon også! Og litt om generell slitasje? Mener at noen av dørene hadde fått skrammer. Vurderte klage og å kreve tilbake poeng av SAS, men der vist ikke i godlune på den fronten om dagen.....
Loungen på JFK for ANA F er BA sin lounge. Som jeg tror noen har skrevet (eller om jeg leste en review) så er det stor forskjell på loungen før og etter ANA sin flight. BA har nemlig ingen egne flighter før i 18-tiden og dermed har de kuttet skikkelig ned på mat og drikke frem til dette. Det er noen få ferdige varmretter, litt salat, suppe og småsnacks. Også fri servering av drikke. Ca. 20 ulike sorter. Når BA-flightene starter er det derimot bestilling av varmmat til plassene ++. Men jeg lider ingen nød. Litt god pasta og prosecco så er mye gjort En dusj fikk jeg også. Straks klar for boarding!
Bordet fungerer perfekt. Ikke noe slark eller at det glir dårlig. Ikke noen spesielle merker rundt omkring heller. ANA har vel flere 777?
Etter 6-7 timer på øyet er det på tide med litt frokost. Det ble ramen, ost og frukt. Jeg er alene i kabinen og dermed redde de opp seng ved siden av.
Så ble det noen timer med film og litt mer mat rett før landing. En meget god pastarett. Kjenner det ble litt champagne i «går» men sluttet heldigvis ganske tidlig så hodet er OK Etter landing var det sikkerhetskontroll der de tok fra meg vannet det utrolig hyggelige crewet hadde pakket til meg. De hadde fått med seg at jeg skulle fly videre imorgen så de hadde pakket en liten «reiseveske» til meg med vann, pledd og en pute. Helt fantastisk service! Men vannet fikk jeg altså ikke med meg inn i terminal. Får vel finne en kiosk eller noe etterhvert .. Doene i Japan er noe for seg selv
Moro å følge deg @indahla! God tur videre! Super misunnelig! PS! Del gjerne noen bilder av selve kabinen og hvordan det ser ut rundt deg. Er du alene er det sikkert ingen problem å knipse noen bilder.
Skal ordne noen bilder på neste flight Tviler på at den blir spesielt full … PS: TAP til GRU er sikkert nesten på nivå