God morgen fra HQ, Jeg sitter og funderer på hvordan jeg skal komme meg over den magiske 150K-grensen på Amex. Målet er å passere den med stil for å sikre meg en god start etter 1. januar. Kanskje trikset er ta en sledetur? Ha en fin mandag alle bonusnisser
God morgen fra SK4082 til Evenes. Tre dager jobb rett før jul, men jeg har lovet fruen «I’ll be home for Christmas, you can count on me..» Fra et ikke spesielt oppmuntrende værvarsel for en uke siden til bra varsel nå satser jeg på at det går helt fint. Ønsker alle en fortsatt fin førjulstid!
Da var det mandag igjen og den siste mandagen fra kontoret her på Skjervøy! Siste mandagen før et kommunestyret i 2024 og siste mandagen før en flyreise i 2024. Snart går vi inn i et nytt år, med nye muligheter og et år alle sier "Dette blir mitt år" og en tur til Mexico! Var i Harstad i helgen og nå må bilen en tur på verksted, f da. Bestefar tror jeg må skifte plugger (Han kalte det for det). Men får ringe dem i løpet av dagen så får vi se. Men som mye annet, så er ikke planen å bruke den bilen mer i år (Bortsett fra til og fra verksted om det skjer). Så ha en god mandag alle sammen! Her i Skjervøy skal vi ha juleavslutning for speidergruppa
God morgen fra stueloungen. Nybadet og klar for en nye reisedrømmer. I anledning julen hilser vi til alle julenissene og kan fortelle at reinsdyrene hadde det fint på sommerbeite i Aust-Finnmark. Ha en fin dag!
God morgen fra mørketiden. To dager igjen før jeg skal ut og fly TOS VIE dirkete for første gang. Bare Eco, så sitter og spekulere litt på om det er god valuta å bruke en av de dere vouchers jeg fikk gjennom senator challenge. Innspill?
Morn fra hjemmekontoret. Blaut snø og sterk vind utenfor vinduet, utrolig greit å være i varmen inne. Har brukt litt tid til å se over reiseplanen for Argentina og det blir helt klart reisebrev-verdig. Ser ut til å bli mange veldig fine naturinntrykk, i spedd litt by (Buenos Aires og Santiago) helt i starten og slutten av en 3-ukers tur. Prisnivået på aktiviteter/maten på noen av de "winery lodges" vi er blitt plassert (en kompis som har reisebyrå der nede har bestilt alt for oss) er litt uhyggelig for lommeboka, noe man bare må akseptere når det ganske bokstavelig er ingenting annet i mils omkrets. Det blir er fin blanding av private turer med sjåfør, kjøre selv, og fly. Og så kan KLM-hussamlingen utvides, viktig det også Må bare slite meg gjennom en uke med jobb, en uke fri og en halv uke med jobb først... Ha en herlig mandag!
God morgen fra kontoret i Nordvest og for å sitere en viss hotelleier: ENDELIG MANDAG! Har noen regninger jeg ønsker å kjøre gjennom BILLKILL som forfaller 18.12. men jeg ønsker ikke betale de før i januar med tanke på CT opptjening så vurderer å holde de igjen og ta sjansen på at det går bra. Alt en gjør for bonus galskapen
God morgon frå eit heimekontor i Sunnfjord. Ein automobil er levert på verkstad. Truleg same feilen som for knappe to år sidan. Helsikkes greier å måtte ta opp igjen og bruke pengar på. Jaja, litt poeng blir det vel om ikkje anna. Elles begynner mykje av julematen å kome i hus. På tide å gå i gang med gåvene då snart.
God formiddag fra kontoret. God stemning her, siste uken før jul. Felles julelunsj i dag, så det er overraskende mye folk her også. Skulle tydeligvis ha tipset VG om utsikten fra kontoret tidligere i dag. Her er bildet jeg tok: Her er faksimile fra forsiden på VG: Ha en fin en!
God formiddag fra Oslo. Juleforberedelsene går sin gang og jeg må vist ut å kjøpe julegaver senere i dag. Fra SAS kom det også et lite drypp, 5000 blanke poeng for å være "conscious", og vipps var EBG i mål for denne perioden også