Jammen var det ikke alt blitt torsdag da? Solen skinner, himmelen er blå og temperaturen er fin. Nok å gjøre på kontoret i dag. Og der blir jeg nok frem til kveldens vinsmaking. Blir nok stas. Skal også ut en tur å kjøpe meg nye vinsmakerglass i dag. Det er nemlig tilbud på Riedel glass som er satt ned med en hel hundrelapp per stykk. Det må utnyttes. Og så er det jo fredag i morgen, og den regnes jo som en del av helgen. Gjør den ikke? Heisannnnn!
Snart helg og har en MR på søndag så håper dagene går fort fram til da! Ellers så kan man i Oslo om dagen hvert fall ikke klage på været.
God formiddag fra OSL venter på LH2453 skal bringe meg til MUC, et par timer der før turen går videre til Nice. Helgen står på F1 i Monaco, så blir en jevn rus fra nå og til mandag morgen God dag til dere alle
God torsdag fra gullstuen på Kastrup. Digger Diamond fordelen med adgang på ankomst. Et par glass Rose til og jeg er klar for togturen inn til sentrum SAS Meet and Greet i kveld! Alltid gøy å høre hva Richard og Eivind har å si
Sitter i biz/*AG lounge i Timisoara, Romania. Ikke rare greiene. Mest kaker, ingen ordentlig mat. Basic drikkevarer. Skal nå fly biz med luftwaffe hjem til Norge via München. Håper vi lander litt før tiden så jeg rekker innom Sen lounge og få meg et par Bretzen før flyet videre til Oslo. Dette er forøvrig første gang jeg prøver betalt oppgradering, det gir klasse Z, så turen tilbake gir meg 1500 eb mot de 250 jeg fikk for turen ned i K klassen.
God midday fra Oslo! Fin dag på kontoret med passe med møter og tid til å jobbe litt innomellom. Flott vær ute, så håper det holder seg til jeg er ferdig på jobb. Skal hjelpe en niese med å flytte en vaskemaskin, og det er så mye greiere i finværet. Forøvrig noen som skal reise t/r TRD i dag? I så fall kan du møte på Oddemann: http://www.sasgroup.net/en/nordstoga-tar-frem-gitaren-om-bord-sas-i-dag/ Ha en flott dag med eller uten trubadur!
Jepp, Romania (utenfor Bucuresti) er et spennende reisemål. Jeg har vært en del ganger i Timisoara på jobb, og denne gangen kombinerte jeg det med privattur til Sibiu (med bil fra Timisoara). Veldig ålreit. Det fine med landsbygda i Romania er at de enda ikke har blitt noe typisk turistdestinasjon. Det gjør det litt ekstra spennende. Kom du med tog fra Bucuresti? Tok du eventuelt tog til/fra Timisoara og Sibiu? er nysjerrig på åssen det er som alternativ til bil.