Regntungt i Larvik .. Ikke i form og lei av vondt i benet Da kan det vel egentlig bare gå en vei Ha en flott søndag!
God morgen fra UA880 som straks lander på LHR. Finfin flyving som har gått overraskende raskt. Nå er det knappe 2 timer på LHR før SK804 skal ta meg til OSL. Blir litt godt å komme hjem nå etter drøye to uker på reisefot. Ha en strålende søndag!
God morgon frå Aust-Finnmark! Dagane går og det stadig fortare. Kanskje fordi solmengda blir stadig mindre. Likevel er det ikkje så verst. Her eit bilete frå gårsdagen: Ha ein brillefin sundag, godtfolk!
Delvis snurt morgen fra RE10 mot OSL. Dagens reisemål er en flytrip i USA, Chicago-Dallas-St.Louis-Columbus-Buffalo-Detroit med tilhørende hockeykamper. Snurt fordi LH har sluppet billetter i F hver eneste dag til ORD uka som gikk, utenom idag. Men SAS Biz duger det, til og fra Chicago.
Morn fra godstolen. Kaffe i kroppen, fyr i peisen, litt trist vær ute. Tenker å svi av litt bonuspoeng på korte, dog i kroner dyre turer. Hammerfest gir god verdi for poengene. Vurderer å ta en tur til Vitenskapsmuseet senere i dag. Lenge siden jeg har vært der. Ha en flott søndag!
God formiddag fra Gøteborg. Vi har nylig inntatt en god, men noe kaotisk frokost på Clarion Draken. Nå er det diskusjoner med dattera hva vi skal finne på i dag før vi kjører hjem litt senere. I morgen blir det flytur!
Mårnings fra Oslo! Om litt setter vi oss i bilen for en kjøretur sydover langs fjorden, målet er å hilse på valpen som skal flytte inn hos oss om en knapp måneds tid. Så dette er en spennende dag for hele familien, regner med at vi kommer til å bli sjarmert i senk av en haug bittesmå flat coated retriever valper som stavrer rundt
Hei fra Bologna! Dagen brukes til flanering i Bolognas gater, via park og gamle bygg. Det er strålende sol, og vi går i tskjorte. Fortsatt litt mett etter gårsdagens fantastiske middag på Ristorante Donatello. Anbefales!
Snart klar for take-off fra LYR. Har reist en del opp og ned de siste 5 årene, men nå er det ikke planlagt flere turer. Får finne andre destinasjoner for å oppreholde gullet (diamant) fremover.
God ettermiddag fra MBT. Tidlig dag i skogen med bikkjn og kalkunen står på steiking. Resten av dagen blir med diverse ball; Ikke 100% i formen siden hjemkomst fra BKK, doble doser Lemsip gjelder. Men gir meg selv reiserfri i morgen i det minste.
Snart ferdig med siste arbeidsdag denne uken! Nå skal jeg nyte 6 lange fridager før jeg går på jobb igjen neste helg! "Fredagsplanen" er klare gleder meg til mandag og fridag!
Jammen ble man sittende to timer i TOS (hvor det ikke er antydning til lounge) og har nå bare 15 min til neste (og dagens siste) avgang på OSL. Blir neppe lounge i Oslo i kveld, men kanskje hotell? Får se når vi kommer oss i lufta fra TOS
Nådde faktisk før boarding group 5. Så alt vel, selv om jeg igjen måtte hele veien til B gatene... 2/3 passe fulle flyg i dag med ledig midtsete. Nå, på siste er det stappa fullt. Greit å komme seg hjem i tide, selv om kveldsmaten i loungen måtte skippes. God kveld / natt fra 2F