Huff og huff, når passer det seg å si fra til konemor at jeg har TG F billett til BKK på torsdag! Jeg gruer meg skikkelig til å nevne dette Håper ikke det blir fullstendig oppstandelse når jeg slipper bomben. Rekker jo hjem igjen til julaften, så burde være innafor. Krysser fingre og tær for at bestill først, be om tillatelse etterpå fungerer.
God morgen fra IST. Selv med snevre kriterier klarte vi å kapre et par suites her i loungen. Komfortable senger og en god dusj gjør godt etter mange timer i lufta!
God morgen fra 10400 Bangkok. Var oppe først ved 8 tiden i dag og startet med kaffe og Berlinerkranser flydd inn fra Bergen. Frokost er inntatt her hjemme og straks settes kursen ut døren. Daglig dose av Ice Mocha skal inntas på café Amazon og siden skal en til frisør for en klipp. Ha en nydelig søndag
God morgen fra det Indre Østfold! Straks på tide å sette seg i bilen for å kjøre konemor til OSL, hun reiser et par dager i forveien for å passe på at alt er klart til vesla og jeg kommer om noen dager. God tredje søndag i advent!
God morgen fra OSL - skremt familien opp tidlig. Smooth sailing med p10, lounge og fus inn på fly. Next stop: granka granka granka. Merry christmas
God morgen fra Kongens by! Hatt en herlig helg med kona og i kveld skal vi hjem med WF til TRF Ha en flott søndag!
God morgen! Søndag, med ikke så alt for mye planer. Må rydde litt før svigers kommer på middag. Også må jeg booke om litt reiser, booke litt hotell, og avbestille et par flybilletter som det viser seg at jeg ikke kan bruke. Håper alle får en fin tredje søndag i advent! (Og ja, det er enklere å få tilgivelse enn tillatelse..)
Morn fra godstolen hjemme! Det var godt å sove i egen seng en natt før ferden fortsettes i dag. Hele veien til Levanger… også bare en natt der, så det går fint. Har skjønt at det er relativt lite å gjøre der, men er der for et møte så dagen fylles. Ha en trivelig søndag
Aldri har en mann fått kjeft mens man gjør kjøkkentjeneste. Så mitt ydmyke bidrag i denne sammenheng er å slippe informasjon om at du beklageligvis har pådratt deg et leg til bkk mens du manuelt vasker opp. Veldig bra om det er noe ekstra strie greier du prøver å rengjøre. Hvis jeg kan komme med en anbefaling er rengjøring av lasagneformer en sikker vinner. Ingen vil sparke en mann som ligger nede. Lykke til
God formiddag fra Porsgrunn. Tatt avspas 12 t formiddagsskift i prosessindustrien. I dag blir det pub og fotball. Forventer at Liverpool knuser scum på Anfield i dag. 7-0 i siste møtet- just saying. Ha en målrik dag
Jeg tenker fru @kjeeli ville blitt helt «månebedotten» dersom han sto og skrubbet lasagneformer! Hun ville straks og med en gang tatt tempen på han og beordret han til sengs og tilkalt doktor.
God kveld frå Værnes! SAS skal fly meg til Galemoen etter ei helg som litt flyttehjelp for opphavet. No må ein av stad for å narra sjefen til å tru at eg fortener løn òg ved neste korsveg... Akk, for eit slit! Ha ein fin-fin sundagskveld, godtfolk!