Nærmere kommer man ikke, nemelig Key West. Har reist mye rundt men Key West står virkelig mitt hjerte nært Jeg opprett en fondskonto da jeg var 14år og kalte den min vei til Key West. Den er fortsatt operativ og drømmen når man blir gammel, i alle fall i perioden oktober-mars ryker stadig nærmere. Dagen startet rolig med frokost og høner samt en tur innom butterfly conservatory er alltid en fin start med solnedgang cruise med live musikk på ettermiddagen og bare nyte Duval street opp og ned med sine flotte sidegater og liv på kvelden setter et perfekt punktum for en flott dag. @drsyk du har etterlyst bobler, på cruiset var det inkludert i billetten, så et bilde til ære for Dr.bobler Ps: jeg drakk nesten båten tom Nyt søndagen, det nærmer seg jul
God morgen fra Umeå, blir reisesjuk av å se bildene dine fra Key West. Står høyt på lista mi over ting som bare må gjøres. Ellers starta dagen med en kjedelig Comfortfrokost og venter bare på hjemreise. Håper i det lengste på å være heldig med kø for test på OSL ikveld.
God morgen, søndag! (Ja, her er det faktisk søndag når jeg skriver dette) Solen er på vei opp, på en skyfri himmel. Den smyger seg sakte nedover kollen på andre siden av dalen, og hvis vi er heldige så er det skyfritt når den kommer rundt hjørnet, og vi faktisk får sett solen i levende live. Skal vel rydde litt mer i huset i dag, men må ut og nyte finværet litt også. Da tror jeg hunden blir glad også! Av kjente bursdager kan vi nevne Franz Sacher, han med kakene, og Edith Piaf. Ha en fin 4. søndag i advent.
God søndag! Vi har endelig kommet i hus etter 6 måneder med oppussing. Har fått opp juletreet og litt pynt, og det begynner å se ut og føles som er hjem - endelig! Hele desember har gått med til intens ferdigstillelse av huset, så julestemningen har jeg ikke fått kjenne noe på. Kanskje den kommer smygende de siste dagene før jul. Kos dere i sola (for de som har den)
God morgen fra Porsgrunn. Uforskammet kvikk etter gårsdagens eskapader. Deilig å se bilder fra Key West @Maggie Fruen er å bader i Porsgrunnselva, jeg drikker kaffe og fyrer. Ha en fin 4.søndag
God dag frå stiftsstaden! I fjordnære strok regnar det, medan i markanære strøk kjem nedbøren som snø. Ein ruslerunde i urbane omgjevnader i dag: Kristiansten festning Ingen reiseplanar har dukka opp, sjølv om vêret gir reisefeber så det held! Ha ein fin fjerde sundag i advent, folkens!
God søndag fra stiftsstaden #2 Nyss kommet hjem fra hytta, nå blir det valgets kval på sushifronten til middag og deretter VM-finale håndball Ha ein framifrå sundag
God ettermiddag fra Grenland. Om noen har lyst til å teste SAS sine nye C seter i A321 så er det mulig i morgen. Er fortsatt noen ledige poeng billetter ut fra CPH for poeng. og for cash fra OSL
God kveld fra Phuket Det er godt å se at det er litt mer liv og røre her enn det var forrige måned. Noen flere restauranter og butikker har åpnet opp og nå treffer vi faktisk folk både på gata og på stranda. Flyturen med Thai Airways fra Frankfurt gikk brillefint selv om deres gamle 777 ikke leverer noe bedre enn SAS på business nå om dagen. Middagen, med unntak av en god sjokolademousse, ble servert på ett brett og var ikke noe å skryte av. Kunne velge mellom spicy chicken curry og noe biffgreier. Jeg valgte den såkalte spicy kyllingen. Den var verken spicy eller smakfull... Frokosten var hakket bedre. Der kunne man velge hva slags type egg man ville ha, og jeg fikk for posjerte. Hadde de vært kokt 30 sekunder mindre, hadde jeg blitt enda mer fornøyd - men smaken var uansett god.
God sundag frå Sunnfjord. To kilo jødekaker er laga og no nærmar jula seg med store steg. No gjenstår berre kransekaker og krumkaker, samt nokre fleire julebrød so er vi i mål med baksten. Då er det godt med fri.
God morgen fra svømmebassenget Antigen test på 20 min, tatt så langt ute at den ikke fant noe som helst….. Men det gjør meg USA klar
God kveld fra hovedstaden. Formiddagen ble brukt på en skitur, deilig med sol, men løypene trenger nysnø snart hvis det skal være skiføre også i romjulen... Nå har man akkurat sett verdens beste håndballag knuse de franske damer, så hva passer vel bedre enn å feire norsk VM gull med litt franske bobler Nyt kvelden folkens