Søndag og alt er vel!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av funkenstein, 24. mars 2019.

  1. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,014
    Likes mottatt:
    6,502
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag morgen fra Changi!
    Til tross for iherdige forsøk gikk ikke SQ351 tom for champis igår. Jeg klagde ikke, Charles Heidsieck funket til frokost også...

    På vei ned ble det tydelig at rushtrafikk er ille uansett hvor man er...

    Ha en trivelig søndag, om den tilbringes alene eller i kø!
    LRM_EXPORT_48276764006350_20190324_080649744.jpeg
     
    drsyk, Earl, OttoL and 13 others like this.
  2. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    God natt fra hovedstaden i gulasjens hjemland, Budapest. Her har det blitt et par GT'er for mye denne helgen, spesielt torsdag kveld / natt / fredag morgen samt fredag kveld / natt ble ganske (veldig) fuktige.

    Torsdag var poker på programmet, men først ble det selvfølgelig en 5-6-7-8 GT'er på den ene stampuben her, så ble det poker fra 21:00 torsdag kveld til 08:00 fredag morgen med sånn ca 15 GT'er til. Klarte til tross for denne mengden med gin å spille relativt fornuftig og forlot Duna Poker Club med 60.000 i netto gevinst. Og jada, det høres mye ut men det er bare rundt 2.000 kroner. Men morro var det lell gitt. :)

    Fredagskvelden fortsatte med en betydelig mengde GT på et par-tre av de lokale pubene og klokka klarte igjen å passere 05 lørdag morgen før jeg klarte å klatre opp den noe bratte trappa til hemsen der sengen befinner seg i denne AirBNB-leiligheten.

    Og nå er det altså natta etter nok noen runder med GT her fant jeg ut at nok er nok og senga ble funnet rundt 03.00. Man skulle jo tro at lommeboka ble tynnere av så mye GT, men når prisen ligger på snaue 30 kroner så merkes det ikke så godt. :)

    God natt, over og ut.
     
    Earl, Wiolenze, Aussie74 and 7 others like this.
  3. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Finland!
    Her begynte dagen tidlig. Avgårde med Finnair mot New Delhi i kveld. Spent på hvor lang tid vi bruker ned. 2 timer ekstra pga Pakistan er ryktet.

    Blir eco ned og business hjem. Kan ikke huske sist jeg reiste eco på mer enn 7 timer. o_O
     
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,894
    Likes mottatt:
    57,517
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Stiv og støl etter trening på tirsdag og lang tur i skogen i går. (Jada, gikk i skisporet)

    Har fått kaffe på sengen, og ble plutselig invitert på middag i kveld, så vi slipper å lage mat i dag. Digg.

    Amex og ViaTrumf fikk kjørt seg i går, og jeg booket ca 15 netter på hotell i løpet av året. Excel-arket lover meg nesten 40k poeng for Trumfen. :cool:

    Snart frokost, før tur i skogen med hunden.

    God søndag!
     
    drsyk, Earl, Wiolenze and 5 others like this.
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag fra Sørlandet.
    Overskyet og blåser en del i dag, men kunne vært værre...

    SAS kalenderen tilsier at flight 85 for året står for tur, så ser ut til at EBD ikke er utenfor rekkevidde i år heller.. :D

    Ha en strålende dag :)
     
    drsyk, Earl, Wiolenze and 8 others like this.
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,894
    Likes mottatt:
    57,517
    Bonuspoeng:
    293
    I 2019? :eek:
     
    TravelManBiz and ArthurDent like this.
  7. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden. I følge kontoen ble det ikke taxi fra Drammen denne gangen! :D (siste morro tur sovnet jeg på siste toget å våknet i Drammen midt på natta). Takk for i går @drsyk @tfo @BuisnessOlsen det MÅ gjentas! Hvor drar dere 18.05? Ekstra takk til @drsyk som tydeligvis har tatt over jobben til @Stuttfeiten (les: ansvar for å få @Misterix trygt inn på flyet. Har noen alkometer vi kan ta med på neste tur?). Merkelig nok er jeg ikke fyllesyk! @drsyk puttet du noe i drinken min i går?

    Man kan vel helt klart si at livet ække så værst! :D

    God søndag alle sammen!
     
    drsyk, SAJblue, Earl and 11 others like this.
  8. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Nordens Paris
    Igår etter å ha levert bilen (hos Sixt) og kommet meg hjem innså jeg at jeg glemte å ta ut lua mi fra leiebilen jeg hadde. Ikke verdens undergang men skal hente den idag samt å registrere Eurobonuskortet mitt (selv om det er via jobb må jeg skatte så det er jeg innforstått med)

    Idag så regner det lite og det er overskyet og jeg venter på at 3 dager skal gå fort og at eksamen skal gå bra slik at England turen min blir den neste

    Så til alle dere så får dere ha en God søndag
     
  9. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Nei nei, SAS året, så juni-mai.
    Så er bare april /mai igjen samt resten av mars.. Men klarer nok å få trykt inn de siste 5 segment... Og noen til :D
     
    Earl, snus_mumrikken, holmen and 2 others like this.
  10. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God litt utpå dagen frå Aust-Finnmark!

    Kalas i går. Då same gjengen var samla sist gong, turte eg ikkje å sitja oppreist før etter kl. 18 dagen derpå i frykt for å skitne til porselenet på badet. Mykje, mykje betre i dag. Og kalaset var slett ikkje mindre artig i går enn førre gongen.

    Jamvel byrjar ein å bli moden for å vurdere tanken på frisk luft.

    Ha ein fin-fin sundag, folkens :)

    PS
    Altfor lenge til neste flytur!
     
    drsyk, Earl, Flight Cancelled and 3 others like this.
  11. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Godag i frå langt inni Telemark.
    Her er det pakking, før det blir bil til tog. Så blir det ei natt på OSL før tur med bolaget i morgon. Osl-Cph-Nrt -> Hnd-Fuk
    Plusgrade gjekk ikkje inn, så er litt sur for og må sitte bak i ein stapfull buss.
    EF viser 5 blokkerte seter framme i bussen, kanskje det er håp i hengande snøre?
    Kanskje tikkar EBD nissen inn med min første CU? Det er lov og håpe.
     
    drsyk, Kristian and Avixlo like this.
  12. ME262

    ME262 Medlem

    Innlegg:
    194
    Likes mottatt:
    813
    Bonuspoeng:
    93
    Søndag og alt er ikke 100% vel. Jeg er i Nashville og bagasjen er foreløbig i Chicago. Heseblesende start på dagen (norsk tid) med diskusjoner ved SAS' og Uniteds skranker på ORD, eviglang shuttlebusstur mellom terminaler, 45 min kø i security og gaten til Nashville-flighten stengte mens jeg stod der, deretter min kanske raskeste 200m noensinne frem til gaten hvor de heldigvis ventet. Ble også oppgradert til domestic "First" :D Ok med litt ekstra plass i en trang CRJ700.

    20190323_212116.jpg
     
    drsyk, OttoL, Wiolenze and 7 others like this.
  13. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag alle sammen fra BA F loungen på T5. Vi har overnattet på LHR i natt og venter nå på flyet hjem. Helt topp med en dagstur til London city:) Vi hadde masse planer om å reise rundt i London, men vi endte opp med å holde oss i en omkrets av 500m fra Paddington stasjonen:D:p Det ble masse pubber og indisk mat på kvelden.

    Nå har jeg akkurat spist en BA burger i F loungen mens kameraten har tatt en indisk curry rett som man bestiller fra en meny.

    I dag var det 0 mennesker i F security. Jeg bare elsker First Wing:)

    831853C4-471B-4A49-994B-AF286475B68F.jpeg 5AAFF476-3941-4BC2-97F7-D992494D0190.jpeg 7BCCC007-3F48-41BA-AF7D-8DF5AB02745D.jpeg
     
    drsyk, Are, ArthurDent and 7 others like this.
  14. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Kjøpte denne herligheten på Fretex i Kirkenes.
    For 39 spenn så var det verdt det :D
    A981B35D-15D8-4CA1-94F9-B53280BDD124.jpeg E1A204E7-D1CE-4FFC-B036-F9D3543216A9.jpeg
     
    sutenai, drsyk, jgroneng and 15 others like this.
  15. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Gardermoen. Søndag ettermiddag er definitivt tidspunktet i uka jeg minst liker å fly via Gardermoen - det er jo fullt av folk over alt. Det eneste stedet man får være alene, eller har mulighet for sitteplass i SAS-kantina, krever jo at man først står 10 minutter i dokø. :confused:

    Ha en fin søndag!
     
    ArthurDent, Earl, Kristian and 3 others like this.
  16. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Ett stykk råtten ingeniør prøver å bli menneske igjen etter et hardkjør hele helgen i Valencia. Er fortsatt 4 timer til flyet går.. Dette ble en litt for lang dag
     
    ArthurDent and OttoL like this.
  17. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,443
    Likes mottatt:
    29,480
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld, tilbake på hjemmebane rett utenfor OSL.

    Ville ta en titt på sjøen så ble en kjøretur til Drøbak i dag. Vind og fint.

    Fikk oss litt mat også, på Skipper Stuen. De hadde fiskesuppe som vistnok var omtalt på CNN, men grunn for omtale var ikke oppgitt så det kan jo ha vært alt fra bra suppe til matforgiftning.

    Men maten var bra den, vi gikk for manchego og skinke til forrett, blåskjell og den nevnte suppa til hovedrett;

    C65DFC78-9E5D-4A52-996A-FF7A3E3550EC.jpeg
    56FAC62B-C204-4852-B3A1-C365A9D46F16.jpeg
    370C159C-5C70-434A-A772-A8DA08E5C17F.jpeg

    I morgen er det heldigvis en flytur igjen, SK til Island i noen som set ut for å være en slunken Plus cabin.
     
    drsyk, ArthurDent, Aussie74 and 6 others like this.
  18. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    drsyk, ArthurDent, Kristian and 5 others like this.
  19. Nordlys

    Nordlys Medlem

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    Hermosa Beach, LA. Av alt jeg har sett her i verden er det ingen ting jeg digger mer enn strandkulturen i CA.. Og hotellresearchen har betalt seg. Og SAS Biz var ikke værst. Hilsen Nordlys, som er glad jeg ikke var på et visst nordlyscruise..
     
    drsyk, ArthurDent, holmen and 3 others like this.
  20. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,221
    Likes mottatt:
    5,395
    Bonuspoeng:
    183
    Hjem fra BGO med Kjos i dag, prio boarding ble håndhevet og jeg måtte skyfle unna halve Flesland for å komme frem til porten. Tror det bare var jeg og kidza som hadde prio...

    K
     
    drsyk and Kristian like this.

Del denne siden