Vilje produktene : økologiske grønnsaker og husholdningsprodukter har nå 20% fast Trumf bonus hos Meny. Heller du ut Zaloen og kaster konas brukte squash i dag ? Så du er klar for bonuspoengene du kan tjene på mandag? Eller blir det en rolig søndag med godvær og kanskje en flyvning noe sted? Uansett er det søndag selv er jeg tidlig oppe og drikker Jacobs kaffe fra Kenya kjøpt på 62% tilbudet for lenge siden og nyter en episode av The Crown.
God morgen fra bagasjebånd 3 på OSL. Kjapt hopp fra ARN i dag, nå venter vi på kofferten, og så skal vi hente hunden som har vært på ferie/spa. Nesten en måned til neste flytur, etter at en annen tur måtte avbestilles pga jobb. (Bare mas med den jobben, kommer i veien for ferie hele tiden!) Ha en fin en!
God morgen fra MBT, rolig morgen med kaffe på sengekanten. Småhektisk reiseuke starter i dag, med plan om å rekke hjem til lunsj på fredag. Bare i Europa heldigvis denne uka så bør gå greit. Ruta foreløpig er OSL-FRA-MAD-CPH-FAE-CPH-AMS-MUC-OSL, satser på null endringer på den.
God søndag! Satser på litt bedre vær her i Trøndelag utover ettermiddagen sånn at man skal gidde å spille en runde golf
God morgen fra Stiftstaden .. hvis en ser godt etter så er det litt blå himmel over Fosen et sted .. Livet er egentlig helt greit .. har sjekket inn til morgendagens flytur til solkysten
God morgen fra nordvest. Idag blir det biltur til Ulsteinvik da min datter spiller fotballkamp mot Hødd. Ser ellers at det er flash rate på hotels.com så må se om der er noen hoteller jeg har behov for Ha en fin en.
Morn fra vest! Her er det kaffe og latskap som gjelder før kveldsvakt. Må hive seg rundt å bestille noen hoteller på trumf, og kanskje vaske bil? Tenkte å gjøre ting man ikke har peiling på, og har kjøpt masse remedier fra Bilnerden. Det skal visst være berøringsfri vask, jeg er skeptisk. Ha en ren søndag!
God føremiddag frå Sunnfjord. Solskin og ymse førefallande arbeid. SAS let meg framleis ikkje bruke søkemotoren for SkyTeam billettar. Faenskapet har vore nede ei veke allereie. Forbanna drit.
I dag var det på tide å lufte den andre pasienten i reisefølge. Ble en kjøretur til Heidal for en enkel tur her stien følger en fin liten bekk/elv Stoppet innom Heidal Ysteri etter turen i håp om at de hadde denne men dessverre ikke, så ente opp med dette
God ettermiddag! Strawberry slo til med litt av ei oppgradering i går. På Gjøvik vert ein verkeleg verdsett som LTP. Ha ein strålande dag!
LH og FCT leverer greit igjen. Bil inn fra A1; Bordsatt i restauranten på FCT ca 8 minutter seinere og kjapp servering; Litt av bilutvalget etter at de sluttet med Porsche;