God morgen fra København, hjemreise og flydag! I København har de avskaffet covid-19 og omikron, her er alt åpent og det er tett mellom folk. Var innom en irsk pub i går kveld og det vrimlet av folk.
God morgen fra OL sofaen. Emil Iversen er i ferd med ødelegge spenningen allerede på 1 etappe Krysser fingrene for Russisk kollaps. Ha en strålende søndag alle IF-ere
God formiddag fra jobb. Skisport..meh. Husker sist jeg var i Køben. Stakk innom en sportsbutikk og spurte om de solgte hoppski.. Sport fra balløya fra kl 15 Ha en høytflyvende dag
God søndag fra Bangkok. Her har en jobbet både i bassenget og ved bassenget, det er harde tak og denne typen jobbing er jeg god på. Er nå i Thong Lor for lunsj på en Noodle resturant. Etter nesten 3 uker ferie telles det nå ned mot hjemreise. Lurer på om jeg klarer å pådra meg litt omrikon på returen? Dersom alle skal gjennom det der, så til deg der et sted: Det passer godt nå, Amen. Ha en glitrende flott søndag
Hei fra Asker. Bestilte akkurat min første tur med Ryanair siden 2010. Den gang var jeg student og betalte 79SEK fra en eller annen flyplass 10 mil sør for Stockholm og fløy til Riga. Seff kommer det TR
God morgen fra godstolen. Siste dag før jeg må tilbake til en hverdagslig hverdag med oppmøte på kontoret og alt det der. Gleder meg ikke til åpent landskap, men det blir vel OK å se fjesene til mine kolleger igjen. Ha en flott søndag!
God morgon frå Valdres, som har mindre snø enn i Kina. Venter på jaktstart i skiskyting for herrer, etter ein flott jaktstart for kvinnene! Lurer på om det Bangkok i 4 dager er mogleg om dagen, men ting er vel litt usikkert endå?
God søndag, med negativ test i hånda! Da tror jeg det bare er invasjon av Ukraina som kan stoppe morgendagens svipptur til statene (Putin, pls vent til jeg kan se Vladivostok i bakspeilet om ikke annet). Nå er jeg så selvsikker at jeg vurderer å starte reisebrev...
Pinlig å grine seg til en etappe og så ikke levere, jepp. Ellers, god ettermiddag fra MBT. Vel hjemme etter en svippom på OSL og ett besøk til Dr Dropin, ser ut for å bli en US&A tur i morgen. Testen kom tilbake «ikke påvist» som høres mye bedre ut enn «negativ», uansett 1195kr føles som ett ran.
God søndag fra hovestaden. Grått og tildels vått utenfor, mildværet har virkelig tæret på skiføret, men man fikk seg da en tur ut på ski likevel etter å ha sett litt OL i morges. Håper på mer snø i marka til uken så det kan bli bedre skiføre neste helg! Resten av dagen tilbringes i sofaen og det er jo aldri feil Nyt søndagen videre folkens
God ettermiddag fra BGO. En velykket feiring av junior - som er blitt ettertrykkelig voksen når sant skal sies. Og vellykket Tv-OL. Har sittet og gløst litt på IF, mens det har plinget inn noen meldinger. Det var naturligvis de etterhvert nærmest obligatoriske meldingene om forsinkelser. Nuvel, det er fortsatt litt tid til en matbit i OSL (og kjenner jeg bolaget rett blir vel KRS-flyet forsinket også! Trafikken på Flesland er vel i ferd med å ta seg opp, ser blant annet en del typisk "sydenfarer-ekvipasjer". Men bollebua er fortsatt stengt Ha en fortreffelig kveld!
TRD er tungt trafikkert i kveld, gitt. SAS melder om 20 minutt forsinkelse... kjerra som skal ta meg sørover forlot nettopp OSL. Tror kanskje det blir litt mer, altså Kan jo ikke ta meg en bolle mens jeg venter engang. Hardt liv
God aften frå Sunnfjord. Nok ei helg med laber form. Dette må det bli ein slutt på. Snart på tide med litt mat før det bær attende i seng. Pokkers influensa. Hadde det vore råd å kjøpe vaksine ein plass dei gir trumf hadde eg garantert vore vaksinert.