God morgen alle sammen .. Dette blir nok enda en flott sommerdag, tror vi reiser til strilelandet i dag.
God morgen fra Aust-Finnmark, der solen alltid skinner! I hvertfall sommerstid. Aldeles nydelig vær og temperatur, og fantastiske multeforhold. Takk til vår venn @Kristian for guiding til sin hemmelige beste bærmyr. Et lite bildebevis herlegges. NB spannet var fullt før jeg husket å ta bilde. Ha en frisk og strålende dag!
God morgen fra det sørlandske. Her er det "Islandsvær", dvs det veksler mellom sol regn og småskyer. Termometeret påstår 19, men opplevd temp er nok lavere pga trekk fra NØ Ikke mye flyrelatert å rapportere om i dag, men er i tenkeboksen om planlagt S. Amerika-odyssé (med datter) i jan. må flyttes i tid eller sted. Lag en fin søndag.
God morgon frå Stjørdal. Madammen søv etter å ha vore på Solsiden med systra i natt. Då blir det mitt ansvar å få i avkommet mat og få yngstemann til å sove. T-4 til neste flytur. WF «hém te Bergen» frå Trøndelag og biling vidare heim til Sunnfjord. Muligens med eit polstopp eller to på vegen. Fyrst skal vi nordover til Kolvereid nokre dagar. Dessverre dårlig med bergensveir i Trøndelag; her regnar det som berre det.
God morgen! Siste dag på hytten i denne ferien. Nå er det på tide å ta en dusj, og komme deg tilbake til hverdagen. Skal bli hardt å stå opp i morgen, merker jeg.. Solen skinner (som vanlig), og kaffe nytes mens vi venter på at hunden har lyst til å stå opp. Nyt søndagen!
Vi er i ferd med å gi opp Alicanteturen i september og har orientert oss nordover. Etter litt mailer med Eva-Linda hos Smak har vi fått plass ved Chefs table 24.11 ... Det blir en fin tur regner vi med, mørketid og deilig mat.
God søndag fra Oslo! Kom over denne illustrasjonen av hvordan det skal se ut foran i flyet i disse dager (90 år passert er vel nok til at vi nå er i fremtiden)
Rikets stad hilser søndagen velkommen med din og god stemning, så får vi se om det holder hele dagen. Deilige søndagsplaner, omtrent ingenting.
Hadde en herlig tur på Harley’n i dag, ble spontant til at jeg gjorde noe jeg har tenkt på i mange år, avsluttet turen med å besøke SAS museet. Det var hyggelig