Morn fra *A loungen på Schiphol. en veldig bra vinterferieuke er nå snart ferdig og jeg må dessverre tilbake til det vanlige livet igjen. Neste planlagte tur er ikke før om 5 uker… holder vel ut til da Ha en herlig søndag!
Riktig god søndag. I går var det regn og konsert i spektrum. I dag var det fuglekvitter på vei til jobb. Godt noen har tid til å være morgenkåte
God morgen! Søndag, og hviledag? Nja. Må rydde opp i alt som ble rotet da vi ryddet i går.. Var på Power i går for å kjøpe en kaffemaskin som var på tilbud. Hadde helt glemt DNB superhelg (eller hva det nå heter), men damen bak kassa spurte om jeg hadde DNB-kort å betale med. Det har jeg lagt i skuffen hjemme, men så spurte hun om jeg hadde det i Wallet på telefonen. Og ja, det har jeg jo. Så da fikk jeg 20% rabatt på en kaffemaskin som allerede var satt ned med 60% Kaffemaskinen er plassert på soverommet, og ble testet i dag. Tommel opp! Håper alle får en fin søndag!
God morgen fra hovedstaden hvor vi har begynt å få trua på at våren ikke er altfor langt unna. Etter vinterferien hvor nesten alt av bonusbilletter ble omgjort til revenuebilletter ligger jeg ganske godt an til å rekvalifisere til diamant med rekordfå tellende flights.
God morgen etter en fantastisk BA tur hjemover i nytt kabin med ypperlig service og CC Blir å skriver en mini rapport fra turen når en våkner
God morgen fra Limassol! Startet første dagen her med utforskning kombinert med mosjon før frokost. Beina var litt trøtte etter reise i går, men kjenner at solen lader meg opp! Deilig og komme seg vekk fra regn og kulde! Dere får nyte resten av helgen folkens, ha en strålende dag!
Våknet til 12 grader og vindstille. Sommertemperaturer på disse kanter. Blir vel å finne noe forefallende, samt noe rydding. Noen som vet om en enkel (enklere enn Finn) måte å selge brukte barneklær? Har jo haugevis liggende som vi ikke har tatt tak i før
Dere har sikkert en lokal "Kjøp og salg i xxx"-gruppe på Facebook. Vi liker å selge ting til folk som bor i nærheten, da det er mye større sjanse for at de faktisk dukker opp. Vår lokal "kjøp og salg"-gruppe funker utmerket til sånt.
Ikke veldig vanskelig å gjette flyselskapet... Når den beste (og forsåvidt den andre) loungen deres har dette som spesialitet Men hvilken flyplass? Sikkert mange her som kjenner seg igjen.
God ettermiddag frå Solkysten, som har visst seg frå ei meget bra side dei siste 2dagane Dagen starta med jobb, men litt kortare dag så har gjort som @DrScheinberg vore ute og lufta beina. Fortsatt snø oppe i fjella, men det byrjar og bli vår på Solkysten.
God kveld frå Sunnfjord. To lange stive dagar er snart ved vegs ende. Jammen har eg fått gjort ein del. Kårhuset har fått "nytt" kjøken. No manglar det berre at elektrikar og rørleggar koplar til, so er vi klare for å leige ut herligheita. Eg kjenner på kroppen at den passar betre i ein F-kabin enn til hardt arbeid, og ein skal visst lytte til kroppen. Det har i alle fall eg høyrt. Ley Yasin, tidligare keeper på landslaget til Sovjetunionen skal visst ha uttalet at hemmeligheita bak å redde straffespark var å ta seg ein røyk for å roe nervane og ein dram for å løyse opp musklane. Eg røyker nok ikkje, men kan nok fort finne på å ta meg ein dram i kveld for å sjå om det har førebyggande effekt på stive musklar.
Svaret var Lufthansa Senator "gullstue" på LHR. Hvor det forøvrig var utrolig mange folk i loungen idag. Og de laget en kø utenfor for inngangen til loungen for dem som ikke hadde Senator/*G
God dag/aften fra Chicago. Noen som vet når SAS lounge på ORD åpner? De har jo bare et metall som går herfra daglig, den holdes vel åpen i mer enn 30 min?
Takk for det, men ifølge beskrivelsen skal denne da åpne 20:45 og stenge 21:15. De holder da ikke en lounge for å ha åpent i 30 minutter hver dag?
Det står i beskrivelsen over at den åpner en time før første avgang .. i «gamle dager» betød det at den åpner 1 time før flyet til ARN gikk og var åpen til CPH flyet gikk. Frem til svenskene var reist var det nesten ikke levelig.
Usikker på når svenskeflyet gikk, men var åpent jer gode 4 timer før CPH. Ser forøvrig ut til å være OK butikk dette, mye folk fra annen *A.