Woohoo! Snart helg på meg, snart mandag for resten av verden! Dukket opp hele 6 ledige F biletter fra Tokyo neste November. Så nå er jeg håpeful! I dag dukket det også opp gode reiseminner fra tiden før Corona: https://www.facebook.com/video.php?v=10156714417724897 Kansje første og siste gang jeg lenker til facebook her, men får ikke vist video på noe annet måte..
God søndags ettermiddag! Lat morgen, og formiddag. Og fortsatt ganske lat ettermiddag. Skal henge opp litt julelys ute, og ellers gjøre minst mulig. Nyt søndagen!
God søndag fra den arktiske hovedstaden hvor jeg nå har kommet meg hjem fra en kort og grei speidertur, hvor det endte opp med å bli litt færre timer søvn enn om jeg hadde sovet hjemme, hehe. I morgen går turen til verdens nordligste by og jeg er nå sjekket inn. Ellers er det ikke mye å melde ifra om her, det blir en rolig søndag her. Så ha en flott 2. søndag i advent
Rolig helg her - bare kuring etter at kjøpte seg en skrue til 20k på fredag. Juleøl til neste helg er allerede klart :>
God dag fra sentrum, her leverer jeg maten på døra. Hjelper folket å bli hjemme og bestill heller mat enn å komme til restaurant. Kan ha unngått noen dødsfall... Ja ja, litt moro å se rundt i Oslo sentrum, særlig måtte anmelde en stoffmisbruker i byporten idag Så en annen reklame mot Wizz Ifølge reklamen har SAS lavest bullshit innhold, hehe 2020 slutter ikke å overraske «Frekk verden» sier bank id på mobilen idag. Ha en fin dag, stay safe and I will bring food to you
Sånn går det når Hammerfest har varemerka beskyttet "Verdens Nordligste by" selv om det begynner å bli en stund siden det var det
Min luke nummer 6 sender meg atter til Berendsens bryggeri og Egersund. Den er hakket mindre sterk enn Diversum. Har en anelse brentsmak og en latent søtlig ettersmak. Dette er en dessertøl og personlig syns jeg den går veldig bra med pepperkaker, gjerne en klatt blåmuggost på pepperkaken . Jeg kan nok kose meg med denne, men jeg må innrømme at det nok ikke er en øl jeg vil drikke mye av.
De tvende : Tre engler : Belgisk trippel. Lys citrusfarve. Uklart med boblete skum som ikke holder lenge. Gjær og appelsinskall i duften. Frisk. Lett stiltypisk mot belgisk trippel. Men mangler varmen fra den høyere alkoholen som er vanlig Deilig mild grønn? pepper hjelper på der konsentrasjon og alkohol ikke er tilsted. Det er brukt hvete i brygget som gir hint av tysk hveteøl både i farge duft og munnfølelse. Litt mer bobler en i en tung trippel altså. harmonisk deilig øl. Passer til varmen og solen på terrassen. Et av de beste i kalenderen så langt.