God morgen alle sammen. Når dagen har blitt over 7 timer mørkere/kortere så er det ikke så rart at det er nettopp mørkt ute nå. Kaffe og aviser før det blir italiensk stemning hos gode venner litt senere på dagen. Ha en flott søndag ute og/eller inne!
God morgen i fra Skottlands highlands, her starter en ny arbeidsdag med å booke om flyet hjem i fra i kveld til i morgenkveld. Satser på jeg slipper å booke om flere ganger nå. To uker med frityr holder for meg.
God søndag morgen! En kopp te og gårsdagens aviser som jeg ikke rakk å lese, står på programmet først, før jeg hiver meg over bøkene. Hvis det verste regnet holder seg sånn nogen lunde unna, så er det ikke umulig at det blir en liten topptur i ettermiddag. Ha en fin søndag!
God morgen igjen, tenkte jeg skulle nevne at det kom en hel skoleklasse ombord som trodde at de kunne sitte akkurat der de ville. #kaos
God morgon, Maud 81 skall få lite IT support, kaka skall bakas till kollegorna och resereportage skall skrivas och en promenad skall gås. Ha en fantastisk söndag!
Søndag ja Skikklig sofavær ute, og det er perfekt da det er en del ting som må gjøres før arbeidsuken starter for alvor i morgen. Ha en super dag!
God søndag fra det Sørlandske! Ute er det litt vind og grått, så det er greit å bare være hjemme i dag. Må vel ut en tur senere da morskapet har invitert på middag. Slikt kan man jo ikke si neitakk til. Utover det, svært lite planer. Snart er det forøvrig mandag, om noen skulle være i tvil.....
God ettermiddag fra London, Jobben må gjøres, men følger demonstrasjonene i Hong Kong på CNN, ikke særlig kult... Ha en bra dag!
God søndag fra Silicon Valley! Den lille planen min om å skrive en live TR på turen over på fredag gikk i vasken, men det hadde kanskje ikke vært så spennende når jeg sov nesten hele veien. Gjør et nytt forsøk på returen neste søndag.
God ettermiddag fra London! Rolig dag i dag med Virgin First Class ned fra Manchester. The May Fair vartet opp med ferske jordbær og en skål sjokoladesaus. Det smakte.
God søndag kveld! Straks sengetid etter en hel dag med hagearbeid. Er passe sliten i kroppen etter fysisk arbied, og veldig fornøyd med innsatsen.