God Søndag Siden vi akkurat har bikket ny dag, har det ikke skjedd så mye. Men i går møtte jeg tilfeldigvis på sjefen over alle sjefer her på forumet. På en drikke «festival» stod plutselig @Tore foran meg. Han er jo en aldeles hyggelig fyr å møte, ble litt flyprat på oss. På festivalen fant jeg denne stand’en Her ble drinkene blandet i denne maskinen Litt artig påfunn dette! Særlig når dette er right up my alley. Tidligere i går sendte jeg en forespørsel til en kompis om hjelp med ett problem på jobben. Jeg har blitt lei av folk(beboere) som står bak min rygg og nistirrer på hva jeg gjør. Fikk 3 alternativer som jeg kan trykke opp på mine arbeids T-shirts Litt usikker på hvem som gir mest effekt. Så akkurat her ønsker jeg litt feedback fra dere? Før jeg sender det i trykken. Ha en ellers flott Søndag
God morgen fra Bangkok. Det er blitt første søndag i advent, men lite som minner om advent eller jul i kåken, men ute på shoppingsentrene har det vert jul i 1 måned allerede. Her var det revelje 06:20 så kaffen er allerede inntatt og straks settes kursen ut døren hvor temperaturen er 22°C, noe som er litt i kjøligste laget. Ha en nydelig søndag
God formiddag fra ICN og Korean air sin lounge. Hjemreisen starter nå. Først er det Korean til Frankfurt, så Air France til Paris før Norwegian (faktisk!) tar oss siste steget hjem til Oslo. God søndag, alle.
God morgen fra nordvest en grisetidlig søndag. Fikk ikke sove så kan like gjerne skrive på IF. Blir nok en rolig dag, får pakke kofferten for flytur i morra til Værnes. Fikk sikra julemiddagen i går: testvinner og 30 % trumf::