Søndagen er åpnet:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 25. mai 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Ny dag - ny reise. Før ettermiddagens kollektivreise til TRD skal det serveres brunch og planlegges årets italieferie med de beste venner. Søndagen er 12 timer lysere enn på sitt mørkeste - må nok markeres med bobler.
     
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Ny-Hellesund. Bryllup her igår og Trond Moi stod og kokkelerte grevling i alle tenkelige fasonger.

    Trodde aldri jeg skulle si det; men det beste var rå laks med bla epleskiver, rotmosprikker og en masse andre prikker.

    Ha en fjong en
     
    SASDC8 liker dette
  3. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag.
    Ny dag, nye muligheter. Selv om mulighetene er der, så er det likevel ikke stort som skal skje idag.
    Tror rett å slett jeg forsetter i samme spor som igår jeg likegodt - finner sofaen.

    Ha en fin dag :cool:
     
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    What?! Spiser Fnate fisk og liker det??!! Står verden etter dette? ;)

    God morgen fra Barcelona. Pullman leverer varene så det synger etter, og de elsker accor plat kunder, og jeg elsker dem

    Ha en strålende søndag, med eller uten Cava
     
    Fnate liker dette
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra den Kielske bukt hvor Color Fantasy stevner utover fjorden med et hav av seilbåter både foran og bak. Strålende sol og sommertempereatur gjør dette til en fin dag.

    Utepils kvelden i Kiel i går ble preget av festen til de lokale supporterne av Kiel Håndballkasterklubb som visstnok vant toppserien i håndball i går. Det var mye flatfyll og se ja. Men jeg fikk da drukket mange gode øl, spist mange gode asparges og fikk sett at jeg fikk rett da jeg spådde at Madrid ville vinne Sjampinjongligaen.

    Hotel Atlantic i Kiel er helt allright, til tross for problemer med sin internettlinje. Sentralt plassert, og mest imponerende er det med frokostbuffet helt til kl 1400 på søndager.

    Nå blir det jobbing til langt på kveld før nye møter i Oslo i morgen før flyet hjem som skal bringe meg meget nærme diamantkortet.

    Ja, det er helt tydelig at du har fått aaaaaalt for mye Cava allerede! Accor bryr seg som kjent døyten om sine plat kunder.......

    Hu og hei, og nei, det er ikke rart vi drikker......

    Fortsatt trivelig søndag ønskes!
     
    Fnate liker dette
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Ah. Et glass med selvimportert hvitvin fra Øppsteit New York i sola med en god bok. Selve oppskriften på en bra søndag spør du meg!

    Njuuut!
     
    Fnate liker dette
  7. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Har de vinproduksjon der oppe?

    God søndag fra Nes på Romerike. Her gjør man fint lite i dag, annet enn å slappe av etter gårsdagens bytur, med en Ole Ivars-basert musikal på Torshovteateret (kan forøvrig anbefales om man ikke har noe spesielt forhold til Ola Ivars også), etterfulgt av middag på Kolonihagen. Smakte svinekjake for første gang, og det var svinaktig godt (#foodgasm).

    Nå blir det straks å gjøre litt mer ikke'no, og rekker jeg det ikke i dag, har jeg ingen planer før jeg må være i Oslo igjen på torsdag. En uke fri skal nok bli passe digg, og på en merkelig måte føles det også litt digg å faktisk ikke ha noen reiseplaner. Blir også antagelig passfast, siden det jeg har straks går ut, så det blir muligens en tur innom et lennsmanskontor også, i løpet av uka.

    Ha en god en :)
     
    Fnate liker dette
  8. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Stor vinproduksjon på begge sider av grensen i det området. Var på vintur på den kanadiske siden rett ved Niagara for et par år siden. Imponerende anlegg!

    G'ættermiddag fra Orlando. Rød i toppen og sår i beina. Nok park for i dag. Fikk kjørt gjennom det vi ville se, så kanskje vi finner på noe annet i morgen ... Nå øl.
     
    Fnate liker dette
  9. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Jædda, Adirondack Winerey ved Lake George. Deres Prospect Mountain hvitvin med et kraftig hint av fersken gjorde susen, den. Hele flasken av den.

    Var på vinsmaking hos deres utsalgssted i Lake George Village i fjor. Mange spennende viner (for ei som ikke har sånn voldsom peiling, i allefall)
     
    Fnate liker dette

Del denne siden