Sa(s)msung 7

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av CrotchRocket, 10. sept 2016.

  1. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    Kjipt på IC flygninger. Hadde ikke klart meg uten telefonen. Har heldigvis ikke Samsung.

    image.jpeg

    Overreaksjon, eller helt OK? Hva mener du?
     
  2. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Ein kompis av meg sprengde eit bilbatteri ein gong i vår pure ungdom. No var rett nok det ein del kilo tyngre enn eit mobilbatteri, men ein skal ha respekt for saker som kan gå i lufta.

    Kapteinen kom med påminnelse om dette før avgang i dag. Eg synest det er heilt greit sjølv om det er liten sjans for at noko går gale. Folk kan kjøpe HTC og la Samsung holde seg til å bygge fjernsyn. Det virkar som om firmaet er omtrent like gode til å lage mobiltelefonar som bærbare datamaskiner.

    Edit: Mulig innlegget mitt her vart aldri så lite farga av at eg knota med laptop-en, ein Samsung Book 9 (som er liten, nett og lett nok til å slepe med seg på tur).
     
    Last edited: 10. sept 2016
  3. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Men SAS forbyr jo bruk av telefonen. Synes ikke VG sin overskrift var så ille hvert fall. Ser heller det positive i at media slår det litt høyt opp med tanke på hvor skummelt dette kan være.
     
  4. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Her overreagerer du @Ida At man velger ut SAS er sikkert litt tilfeldig. Henger sikkert sammen med at de har en advarsel som kommer opp i app og på nettsted. Her er for øvrig saken til e24.
    At man ikke lager en overskrift ALA europeiske og amerikanske luftfartsmyndigheter advarer mot bruk av Samsung mobil da denne kan eksplodere er kanskje ikke så rart?
    Man lå ha folk inn på saken først, sånn er det blitt i dag
     

    Attached Files:

  5. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    #snakkomåblikrenka. Useriøst
     
  6. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Klikkhoreri med krigstyper faller i kategorien overreagere. Tut tut
     
  7. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Overskriften til E24 er jo edruelig og spot on den. Men det unnlater du jo å kommentere.
     
  8. kaijoar

    kaijoar Bonusnisse

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    618
    Bonuspoeng:
    93
    Forøvrig har denne kun vært solgt i Asia, og bare i noen få dager. Storm i et vannglass.
     

Del denne siden