Hei Hva anbefaler man til en svoger som vil fly bis til MEX? Det samles poeng etter lett påvirkning, så EBP må vektes sammen med service, pris og reisetid. 12.-20. juni omtrent hvis det betyr noe. K
Hei K, Bestill alle kortene. Det kan gi status. Deretter må svoger, handle hele ukehandelen hos Joker på mandager. Din kjære svoger må deretter abonnere på DN, Aftenposten, Fædrelandsvennen eller rett og slett vurdere om det er bedre å kjøpe seg en billig biz hos Lufthansa. Det pleier alltid å bli billig-billetter etter vinterferien.
Ja, beklager hvis jeg var utydelig. Vi har kommet frem til at bruk av poeng er dårlig valuta for tur til MEX. Indoktrinering på kortbruk og vaner er godt på vei. Så spørsmålet er, når man skal kjøpe biz til MEX for penger, hva er verdt å vurdere? Kun LH som får G- på de vurderinger jeg leser her, eller er det andre? K
Vurder Turkish til Mex. Hvis han finner en god pris er det et selskap som leverer bedre både på service mat og kabin en LH, som du vurderer. Selv om jeg ikke hadde noen super opplevelse på min siste tur dit med dem.