Sammenlikning SAS, Swiss, Air Malta og Brussel Airlines i økonomi. Advarsel: Subjektivt, tendensiøst

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Robert H, 21. juli 2016.

  1. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for en fin og morsom sammenlikning :) Ser ut til at man må få teste Swiss etterhvert for de virker å ha ett godt produkt ombord :)
     
    Robert H liker dette
  2. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er helt i tråd med min erfaring for flere år siden da enda Spanair opererte.
    Jeg hadde EBG den gang og fløy eco, BGO-FRA-VLC-ZRH-OSL-BGO, og det var før Plus og Go (Best og Back) ble oppfunnet ....

    Først Lufthansa og Lufthansa style, med servering og drikke og det vi måtte ønske og Senator Lounge i FRA.
    Videre med Spanair hvor det samme gjentok seg, mat og drikke og hyggelig betjening.

    Etter en deilig ferie i Spania kom vi inn på SWISS i Valencia, hyggelig betjening og servering og Senator(?) Lounge i Zürich.

    Vi hadde god tid i loungen og det var lurt, for der var det deilig mat og deilig drikke.

    Inne i SAS flyet hvor man på en måte skulle føle seg hjemme ble vi mødt av "sure drager" og trangt fly.

    Det som står for meg fra flygningene den sommeren, er følelsen at å bli ivaretatt og servicen i flyene og SAS-flygningen med meldingen omtrent som dette: "skal dere ha noe, må dere betale!"

    Umulig å lage en rangering som Robert H, men SAS kom så dårlig ut at jeg etter det, ikke reiser med dem i Europa mer hvis jeg ikke må.
     
    SKDAAP and Robert H like this.
  3. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    SAS: Jeg håper inderlig hver eneste gang at den første berusende opplevelsen vil gjentas - det skal ikke så mye til.. og de gjør det akkurat så vanskelig for meg at jeg ikke klarer å gi opp helt.
     

Del denne siden