SAS åpner 9 nye ruter neste år

Tråd i 'Nyheter' startet av Henning, 04. nov 2014.

  1. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    I tillegg utvides gjeldende ruter og flere sommerruter gjenåpnes.
    Les mer her.
     
  2. Myhrair

    Myhrair Medlem

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    SAS satser ikke på TRD så mye annet en SVG og OSL fra Værnes noe mere, SPU kommer bort neste sommer samt at det i S15 ser ut til å bli bare to avganger til CPH på hverdagene.... Skuffende med ikke noen nye utenlandsruter fra TRD på flere år...
     
  3. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Lang-rutene er long-haul var ikke omtalt i dette innlegget.
    Ryktene ved hovedflyplassen går i at det blir en HKG rute, men at denne trolig kommer fra ARN.
    Kan noen bekrefte dette ?
     
  4. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg kan ikke forstå at en LHR ikke skal kunne lønne seg. SAS lekker hævvevis med pax til NAX på TRD. Spesielt så lenge OSL er så kødden som den er. Skuffet. Meget skuffet.
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    River ikke akkurat skinnet av rispuddingen dette her. Salzburg på lørdager, he he... Men på den andre siden er jo sikkert de fleste lønnsomme ruter tatt.
     
  6. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Her lukter det iallefall øl, Jägermeister og horn-musikk....
     
  7. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    HKG hadde vært kult, gjerne fra CPH for min del ;)
     
  8. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg håper på en Florida rute fra Skandinavia (helst Oslo), men her er vel konkuransen fra NAX for stor? Kanskje MIA i stedet for FLL hadde fungert?
     
  9. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Hva er det billigste SAS selger Osl-Lhr-Osl? Billigste jeg finner er 1179kr, da med den nye 399kr en vei prisen. Retur er dyrere, 780kr, siden det er LHR. Totalt 1179kr. Her er skatter og avgifter 835kr. Ser ikke helt hvor du får det fra at kampanjeprisene ikke dekker skatter og avgifter? Kan de I det hele tatt selge en billett som ikke dekker skatter og avgifter?
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    [mod action]Da har jeg stri-redigert denne tråden så vi kan fortsette å diskutere SAS sine nye ruter. Alle spørsmål om baser og stell anbefaler jeg å gjøre på www.pprune.com eller lignende. Nå er det en tråd i Lounge forumet her hvor jeg har flyttet alle postene som nå er borte herfra. Men la oss være venner og dra til Salzburg sammen istedenfor :)
    [/mod action]
     
    John in The Tower and KristianSk like this.
  11. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Salzburg er en fin by :)
     
    Kjakan and Fnate like this.
  12. SQ321

    SQ321 Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    HKG er nok ikke en usannsynlig destinasjon og kanskje helst fra ARN ja. Jeg har fått det bekreftet at beslutning om hvilke nye ruter som starter fra hvor drøyer pga at SAS er nødt til å komme til enighet med piloter i DK og kabinansatte i SWE.

    MIA har jeg veldig vanskelig å tro kommer da det ikke er en high yied destinasjon, ikke et Star hub samtidig som DU har tatt en stort del av Floridamarkedet fra Skandinavia. Det jeg er mest spent på er om det kommer en Asiarute fra OSL eller om dette kun kommer til å komme fra ARN.
     
  13. Lorentz88

    Lorentz88 Nytt Medlem

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    8
    Nå som SAS etterhvert mottar nye fly og oppgraderer de gamle så kommer det vel nye ruter fra OSL også snart kan det se ut som.
    Noen som vet mere om hvilke destinasjoner det er snakk om?

    - Det kommer sannsynligvis til å gå fra Oslo til en USA-destinasjon. Vi er nå nede i tre destinasjoner i USA som vi har regnet på og som er med i «finalen», sier konserndirektør Eivind Roald til E24.
     
  14. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Kom til Atlanta!! :D

    Neppe sannsynlig, men man kan jo tippe Boston, Chicago og Miami .. ?
     
  15. Glean ebg

    Glean ebg Medlem

    Innlegg:
    127
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Hva med seattle tror en rute dit fra OSL ville gått bra spes med ny c klasse. Samt gode videreforbindelser til alaska og canadiske byer.
     
  16. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Chicago hadde vært noe og gjerne en ettermiddagsavgang fra Chicago ala 945-946, men jeg tviler egentlig siden både CPH og ARN allerede er dekket.

    Tviler egentlig på at vi vil se en ny rute til østkysten. Kanskje LAX eller SFO? Begge er markeder man kan hente mye høyere priser enn f.eks. Miami
     
  17. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,325
    Likes mottatt:
    10,159
    Bonuspoeng:
    183
    SFO hadde vært veldig bra.
    Mange i min bransje som reiser mye til Silicon Valley. Jeg er der selv minst en fire til fem ganger i året... :)
     

Del denne siden