"Dear WannaBe..., As one of our most valued members, we are pleased to invite you to this year’s SAS After work Inspiration event which takes place on 26 September in Oslo. This is a unique opportunity for true travelers to meet President & CEO Rickard Gustafson as well as the rest of the SAS team and our partners. In addition, you will have the chance to gain new insight and mingle with fellow travelers as you enjoy drinks and finger food. Date: 26 September Time: 18:00-21:30 Place: Vippa, Akershusstranda 25, 0150 Oslo Cost: 1 500 EuroBonus points per person Program 18:00 Mingle with finger food and drinks - Rickard Gustafson, SAS News & Updates - Chris Shern, Nordic Leadership in Times of Extreme Change - Johan Mägi, EuroBonus News & Updates - Meet the many faces at SAS 21:30 Evening ends You are welcome to bring a guest. These events normally fill up quickly and it is first come, first served. Sign up now! If you need to cancel, please let us know at [email protected] so another traveler can attend in your place. We look forward to seeing you there! Best wishes from SAS EuroBonus TRAVELERS GET MORE" Noen flere som har fått denne? Antakelig sendt til EBD'ene. Jeg kan dessverre ikke, men det er mye jeg kunne tenke meg å spørre om.. Sender IF noen, slik som tidligere?
Ja dette sendes til EBD. Er påmeldt. IF-ere pleier å sende seg selv Edit: Det er snart tom for plasser. gikk ned fra 175 til 75 innen en time
Jojo, men på lignende arrangementer har noen stilt spørsmål på vegne av alle Dog er det kanskje ikke mulig å stille spørsmål her, annet enn i minglingen?
Sist gang samlet jeg inn spørsmål her som jeg stilte til Eivind på tomannshånd. Er ikke sikker om jeg får dratt men har meldt meg på alikevel.
Selvfølgelig utsolgt når jeg sjekka mailen. Nuvel, syns likevel en slik markedsføringsevent fra SAS burde vært gratis, selv om 1500 EB ikke er all verden.
Poenget med å ha ein "symbolsk pris" er vel ofte å hindre at folk melder seg på utan intensjon om å møte. Med ein gong det kostar noko so er det litt mindre sjans for dette. Det er nok også litt større sjans for at folk då melder avbod på førehand slik at andre kan ta plassen.
Kanskje du kan sende SAS en e-post og høre med dem om du kan sende noen andre? Og om @Misterix ikke vil ha den er jeg klar