Hei, Jeg ser at AMEX Elite er nå gratis i 3 mnd. Her får man 20 000 poeng i velkomstbonus. Hva skjer om jeg skaffer meg kortet og sier dette opp etter 3 måneder, mister jeg poengene? Jeg nærmer meg også Gold nå, så om jeg får 20 000 i poeng så får jeg Gold.
Nybegynner spørsmål alert. Kan jeg bruke disse poengene til å fly med også eller teller de kun mot status? Hvis de kun teller mot status blir de verdiløs i mitt tilfelle da jeg uansett ikke vil klare gull. Har ikke behov for sølv.
Dere som har søkt og fått dette kortet; Fikk dere poengene med en gang, eller først ved utsendt første faktura? Trenger noen statuspoeng asap
Mine poeng kom kun dager etter at jeg fikk kortet, men som det sies har det vært litt variasjon på det punktet. Inntrykket mitt er at det var større variasjon til å begynne med, jeg fikk kortet i månedsskiftet november/desember mener jeg å huske.
OK, takk for svar. Da blir neste spørsmål; Noen som har skaffet seg dette kortet siden mars og når fikk dere poengene?
Hvor kommer det frem at man får 20 000 poeng i velkomstbonus?? Ser bare det med opptjening av grunnpoeng.
Statuspoeng Noe som er greit å ha med seg i bakhodet. Poeng som teller mot status ( du oppnår sølvmedlemskap i EB) men som ikke kan benyttes som EB poeng på bonusreiser.
Kanskje. Hun er ikke så VELDIG opptatt av det, reiser stort sett bare med meg, og da er det liksom ikke så viktig