Kommer inn på nett, men ikke med App nå. Bruker android, får bare feilmelding "failed to log you in" når jeg bruker riktig passord. Får annen feilmelding ellers... Slettet og installerte på nytt uten at det hjalp. Noen andre som har hatt samme problem og har en fix?
fikk melding pm at det ikke finnes flygninger OSL-Molde i november i Android appen, men på nett går det bra...
Hver gang jeg prøver å lese D2 krasjer appen på iPad og iPhone (både døende SAS Explorer og den vanlige). Noen med samme problem?
Byttet nettopp fra iPhone til Samsung Galaxy S8+ men SAS appen funker ikke på android. Klarer ikke å logge inn, appen bare slutter å virke og lukker seg selv. Hva skjer? Er det android? samsung? min mobil?
Prøv å avinstaller og installer på nytt. Funker fjell her på samme telefon (tommel opp for bra valg forresten ) Jeg har opplevd tilsvarende feil én gang med SAS appen (da hadde de noen problemer) og sporadisk på andre apper. Stort sett så funker det å reinstallere og/eller skru tlf. av/på.
Da har jeg både å reinstallere appen samt å slå mobilen av og på flere ganger uten hjelp. Får bare en pop up melding hver gang hvor det står "SAS har stoppet" så blir jeg kastet ut av appen:/
Sikker på du har hentet den rigtige SAS app? Virker til du har hentet app'en der fortæller om de brugbare forbedringer SAS har på vej...
Ja, den ser ut som original appen fra SAS AB, klarer fint å åpne den og ligner veldig på det jeg hadde på iPhone, men når jeg fyller inn brukernavn og passer og trykker på log in kommer denne popup melding opp "SAS har stoppet. Start app på nytt, Send tilbakmelding" så blir jeg kastet ut av appen
Kunne ikke motstå hvor sexy den nye samsung telefonen var, utrolig fin skjerm. Digger sexy elektronikk. Så var av ren forfengelighetsgrunner. Men operativ system er jeg ikke så imponert over. Ja mange valgmuligheter, men ikke så smooth opplevelse alt i alt. Android virker ikke så intuitivt og SAS appen suger bare. Får den rett og slett ikke til å funke.
Har du sjekket om siste versjon av Android er installert på telefonen? Ikke alltid nye telefoner er oppdatert, spesielt hvis det nettopp er sluppet ny versjon.
Ikke fra min side i alle fall. Jeg har ikke noen spesielle hangups mellom operativsystemer og HW produsenter. Spørsmålet var genuint ment siden jeg ikke har brukt Android mye de siste to år. Men kanskje ikke alle har en agnostisk tilnærming til denne religionen