Frister veldig og bestille en CCi biz til USA for 116(neto) og eventuelt bruke den i slutten opptjeningsperioden hvis jeg ikke når EBD.
Jeg må bare komme meg hjem fra jobb, så jeg får avklart noen datoer med kona, så skal bookingfingeren få kjørt seg! Bra jeg har mye poeng å jobbe med.
Klart dyrere enn med SAS MC premium eller CT, men vidåpen tilgjengelighet, gjør jo dette aktuelt for mange.. Og destinasjoner med få biletter i award C, som MIA/LAX/NRT, er jo også veldig tilgjengelig.. Men for en familie på 4, nei, da er nok MC Premium bedre Men for solo traveler som mangler 30k poeng, er det jo «billige» grunnpoeng.. C
Godt poeng. Man er avhengig av mye poeng for å benytte seg av dette, men for meg er det en investering i status hos SAS, så for meg er dette verdt poengene. Jeg skal uansett to ganger til USA i høst/vinter, så dette er kjærkomment for meg.
Sånn jeg tolker tabellen, så er det poengprisen for t/r. Siden Business Saver ble nevnt, så er pris ifølge tabellen 231000p. 50% rabatt burde da være 115500 og en vei burde da koste 57750p (for å forklare mitt regnestykke )
Endring går greit, har gjort det både på saver og full flex. På full flex risikere du å måtte betale hvis fare-prisen er endret mener jeg å huske, på saver er vanlig gebyr og eventuell upfare. Avgiftsendringer blir også hensyntat.
Da har jeg benyttet tilbudet på allerede planlagt tur til USA i jul/nyttår, samt at det blir en langhelg i HKG sammen med kona, så hun kommer seg opp på EBD igjen. (Hun ble så skuffet da hun fikk et nytt (bare) gullkort i posten før jul). Mye poeng som føk ut av kontoen i går, men de kommer heldigvis inn igjen etterhvert. Det var forøvrig mange som skulle til MIA over jul! 70% av setene var tatt i biz allerede..
6 mars i dag(ifølge mailen var det til og med 05.03). og har fortsatt 50% rabatt. Kan jo drømme om at det forblir slik .
Kriminelle priser de opererer med... 446.600 poeng for 2 personer i sas biz til Asia? Med CT tilbudet kommer man seg dit i first for 190.000
For et kupp! Jeg bestilte for et par uke siden biz i klasse D på OSL-MIA og MIA-OSL mens det var 45%-tilbud til USA (ca. 75.000 poeng hver vei) og ser at jeg nå fritt kan endre datoene uten å betale noe ekstra. Digg!