SAS-bestilling

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Waku, 09. aug 2015.

  1. Waku

    Waku Medlem

    Innlegg:
    76
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    8
    Jeg bestilt idag billett med SAS. Men ble gjort litt feil.
    Ble lagt inn på feil epost og tlfnr. Kanskje ikke så farlig, men er det mulig å endre?

    Var heller ikke innlogget når jeg kjøpt billett. Noen måte å få den opp på profilen?
    Hvor kan man i ettertid gå inn å registere EBnr til reisefølge?
     
  2. rkvalvaa

    rkvalvaa Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    665
    Bonuspoeng:
    93
    Om du logger deg inn på profilen din på sas.no, så trykker du på "se/endre bestilling". Nederst på denne siden kan du også søke opp bestillinger som er gjort uten at du har vært logget inn ved bruk av bookingreferanse og etternavn. Dette blir da koblet til profilen din. (Litt usikker på om det går med feil epost etc).
    Da skal du også kunne administrere reisen og legge inn bonusprogram på medreisende.
    Alternativt må du ringe 05400 eller ta det på chatten.
     
    Waku liker dette
  3. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    på din profil må du søke den opp hver gang. Men i appen så blir den liggende etter at du har lagt den til manuelt første gangen :)
    For å legge til EB så må du ta dette på tlf eller chatten. Eller ved innsjekk,
     
  4. Scandi

    Scandi Medlem

    Innlegg:
    131
    Likes mottatt:
    63
    Bonuspoeng:
    28
  5. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Oi, ja det glemte jeg. Der kan man bare legge det til selv om det er SAS bestilling :)
     
  6. Waku

    Waku Medlem

    Innlegg:
    76
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    8
    Noen som vet hvor lang tid SAS bruker på å endre navn i profil?
     
  7. Scandi

    Scandi Medlem

    Innlegg:
    131
    Likes mottatt:
    63
    Bonuspoeng:
    28
    Tok en dag eller to for min del.
     
  8. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Heisann, et spørsmål vedrørende endring av booking. Har en booking i Go for tre personer TRD-CPH-TRD hvor den ene heller skal reise BGO-CPH-TRD. Har derfor beholdt bookingen as-is og bestilt en ekstra billett BGO-CPH. I følge SAS chatten vil vedkommende beholde returen fra cph selv om han ikke møter til utreisen. Noen som kan bekrefte det? Ikke alltid svarene fra SAS chatten er like vanntette...
     
  9. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har gjort dette før. Jeg hadde bestilt SAS go for 2 stk tur retur.
    Men da det kom sas pluss på tilbud jeg bare manglet noen poeng opp til EBD så valgte jeg å kjøpe enkelt reise til kun meg selv på utreise i Pluss og møtte opp på OSL. Der fikk jeg beskjed om at jeg skulle være glad jeg reiste med SAS, da dem godtok å reise retur på GO billetten selv om jeg ble stående som ikke møtt på utreisen. Så jeg brukte min Pluss billett på utreisen og fikk ikke møtt på GO billetten. Ved hjemreise fikk jeg ingen spørsmål og fikk sjekke inn og borde som normalt. Dette er nå ca 4 år siden, men det var i hvertfall godkjent den gangen
     
    GinTonic and ina like this.
  10. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Har forstått det slik at alle billetter innen Norden selges som énveis, så da skal det ikke være noe problem med no-show på utreise.
     
    ina liker dette

Del denne siden