Du må skille på WT (økonomi) og WT+ (økonomi pluss) Det er alle klasser i WT+ og C som kan oppgraderes. WT har begrensninger som du har nevnt.
Med WT så mente jeg selvfølgelig WT+. Men nå i ettertid så kan jo noen ha skrevet WT og jeg kan ha tenkt WT+. Det var i forbindelse med det WT+ salg det ble sagt at disse ikke var mulig å oppgradere, men som sagt har ikke teste dette ut selv og hos BA står det kun at laveste WT/ET billettene ikke kan oppgraderes.
Nokon som kunne tenkt seg ein LAX tur i starten av desember? Det er faktisk 8 ledige seter ut fredag 1. desember og 5 ledige tilbake 5. des.
Nei, SAS sin kalendar er dessverre håplaus. Men tykkjer oversikta som vart linka til tidlegare i tråden fungerar bra.
Jeg booket OSL-KKN/TOS-OSL i går kveld i Plus med MC rabatten. Og KKN-TOS separat. SAS har enda ikke trukket meg for poeng for den siste bestillingen...
Kansellerte en utreise til HKG 20.07.19 2x biz ble umiddelbart tilgjengelig på sas.no om noen ønsker disse... (PS! poengene ble umiddelbart kreditert på konto ) EDIT: ser noen allerede har bestilt de. En Insideflyer?
Ja, 330-dagers-regelen brytes ofte over jul og sommerferie. Nå er det feks full stopp over neste jul/nyttår. Men ofte dukker det opp billetter i disse periodene 90 dager før.
SAS har akkurat sluppet stor bunke med bonusbilletter i Plus og Business til LAX og SFO i påsken til de som ikke er opptatt med fredagstacoen.