Sendte henvendelse til mailen 6. juli, fortsatt ingen svar. Ringte to ganger i dag, 3 min og 0 min ventetid på telefon. Chatten har jeg ikke prøvd da de stengte den veldig raskt sist gang pga inaktivitet.
Googlet Dardan SAS og kom hit. Han er helt udugelig. Skriver som det virker du plager han. Tar ingen initiativ for å løse saken, men ber deg heller ringe 05400 uansett hva man spør om. Etter mye mas og påstander om at ting har blitt løst på chat tidligere, ville han endelig avbestille returen via chat. Nå har det gått over et døgn. Fortsatt ikke avbestilt.
forsøkte chat idag 07:00. møtte dardan. stilte spørsmål, chat avsluttet. opprettet ny, igjen avsluttet. ringte de norske nummeret. En svensk stemme tok telefonen etter knappe 1 minutt. ordnet fort mitt spm( bruke flypremium istedet for CT tilbud på en business til nyc nå i november) Må jo si dette er ganske så bra i forhold til å vente 1 time i telefon tidligere. NB! fant masse med SAS bonus tilgjengelighet fremover den neste måneden til alle amerikanske byer.