SAS, EuroBonus og codeshare

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Islending, 22. jan 2015.

  1. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Sitter og ser på billetter til IST hos Lufthansa, og billetten som jeg ser på er S-klasse via Frankfurt. På veien ned til FRA er det SAS-metall på LH-nummer. Vil S-klasse hos LH oversettes til S-klasse hos SAS (Plus), eller noe annet?

    Tenker da mest på poengopptjeningen, da ombordtilbudet til Plus ikke er noe å skryte over uansett... S-klasse hos LH gir 100% EB-opptjening.
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har også ett lignende spørsmål. Blant andre United har nå en kampanje gående i Business ut fra Dublin til diverse steder i Nord-Amerika + Hawaii. Jeg kan få en tur/retur med 757-200 Dublin - New York og connection videre til Honolulu direkte med 767-400 for litt under 12 000,- Det ser også ut til å være lie-flat seter hele veien og med direktefly New York - Honolulu så burde det være muligheter for en god del timer søvn selv for meg.
    På det samme stedet som jeg leste om dette tilbudet så står det også at en slik reiserute med United i booking klasse P gir 200% grunnpoeng til SAS EuroBonus og dette skal tilsvare ca 33 000 poeng. Er det noen her som kan bekrefte dette? Jeg synes det høres mye ut, men det stemmer kanskje? Jeg får det til å bli ca 25 000 miles og er det ikke 1 miles = 1 poeng?

    Det ser nemlig ut til at en slik tur kan være det som får meg opp på Diamond i år, i alle fall om det stemmer med antall poeng som nevnt. Og samtidig så kan jo noen dager på Hawaii være kjekt det også ;)
     
    Last edited: 22. jan 2015
    Islending liker dette
  3. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Travellingalf liker dette

Del denne siden