Ser slik ut, ref. den andre tråden om dette. Har forøvrig fungert fint med *G (non-EB) og vanlig fast track en stund nå, så hyggelig at dette videreføres.
Resten av Bermen? Tror du nå vil få en smoooooooth sailing gjennom FT. I dagens FT så er mitt gestimate at 60% flyr SAS, når disse forsvinner vil du kunne danse deg gjennom FT på en elegant og effektiv måte
På hjemreisen fungerte FastTrack også utmerket i Ålesund med *G, men her stod det dog ikke noe om FastTrack på mobilbilletten. Men det viktigste er vel at det virker
Hvis de beholder de gamle Fast track for de andre selskapene vil det jo bli raskere vil jeg tro... eneste som er kjedelig er at Menzies har flyttet til den ny terminalen, dvs at innsjekk til BA skjer på innsjekk nr 1 og det blir jo da nesten helt i andre enden kontra der den gamle fast tracken er... Jaja må jo gå i den retningen uansett for å komme til utland så om man går på innsiden eller utsiden er vel hipp som happ muligens
Yes sir, dry var ingen der så jeg var usikker på om den faktisk var operativ, med stod en gjeng med vektere og bokser på båndet så jeg tok sjansen. På toppen av alt var folket hyggelige og imøtekomme...
Så BA har flyttet. Takk for den info @Earl. Spennende å se om en tredje fast track overlever. Nå som SAS og DY har sin egen FT. Er de resterende selskapene villig til å betale for å holde en tredje FT åpen?
Den kom faktisk i november, samtidig som de byttet fra blå bakgrunn på SAS-logoen, til gjennomsiktig.
Til og med NFC/SmartPass-greien fungerte i nye FastTracken! Brukte dog 30 sek på å få det til, men men, var jo ingen kø!
Neida, jeg fikk den opp på hele ruten (GDN-CPH-OSL-TOS) på mandag. Siste gang jeg bare fikk Fast Track-tag var 10, Januar.
Beklager, det har du rett i. Den skiftet bare farge fra oransje til blå. Første gang Prio. Boarding stod hos meg var 19. januar kan jeg se, det stod ikke 17. januar. Forøvrig byttet de også logo to ganger på et par uker. Først i slutten av november og igjen i starten av desember.