Kan absolutt anbefale den nye smashburgeren til SAS ja! Ser kanskje ikke så fantastisk ut, men smaken var veldig god.
Dette ser jo veldig bra ut ja, men 90g burger er jo ikke akkurat nok på de lengste flyvningene. Får man kjøpt mer mat selv om man forhåndsbestiller mat?
Ja, regna med det. Til det går tomt ihvertfall Er burgeren på menyen i Europa forresten? Eller må den forhåndsbestilles?
Hovednyheten på VG.no nå: Luksuscomeback: Champagne, mer plass og dyrere billetter Dette er de viktigste endringene for business sammenlignet med plus: Ledig midtsete Bedre mat og drikke Flere lounger
Blir alle Plus billetter som allerede er kjøpt til reiser etter 1. Oktober automatisk biz? EDIT: Og hvordan blir det på CRJ og andre fly med 2+2? Noen som vet?
Det blir vel som hos andre med samme konfigurasjon.. du sitter på ene siden av midtgangen og fruen på andre. Reiste slik med Dolomittene en gang og da fikk jeg full oppmerksomhet fra den italienske damen, mens mor nesten ble neglisjert på andre siden .. PS de har god grappa hos Dolomittene .
Typisk tiden vi er i (påskeuken). Avisene leter etter lettvint lesestoff å fylle opp med, og serverer gammelt nytt i ny innpakning. Men, jeg gleder meg. Sikret Plus tur til Granka i slutten av november til hva jeg regner med blir "gammel" pris for lenge siden . Regner selvsagt med at den blir "oppgradert".
Ifølge Flysmart blir alle plus billetter konvertert til business. Så mulig å sikre seg bis billetter til god pris nå før 6. mai, men jeg har søkt litt etter billetter og av en eller annen merkelig grunn har plus billetter nå steget kraftig i pris etter oktober CRJ og Embra får også bis med blokkert sete ved siden av
Alle bookingklasser med fornuftig billettpris, inkludert bonusbilletter, har vært blokkert for salg i flere måneder.
Ja. Noe annet er komplett usannsynlig. De kan ikke akkurat nedgradere passasjerer med Plus billett, som har betalt for mat og drikke og plass forrest i flyet. Da måtte de i så fall delvis refundert alle billettene ned til prisen for Eco, og det vil gi dem mye arbeid, rot og sure kunder.
Jeg har fått billettert 'I" klasse legs med SAS i Europa for Februar 2026 ja. Annet eksempel fra vilkårlig dato Dette fra ST søket, ser ikke ut som de ligger som rene SAS awards