SAS gullkort i boks og mitt 1000 innlegg

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av TravelManBiz, 14. okt 2019.

  1. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for det:) Hvor flydde du CX? Det er et bra flyselskap og de gir en veldig god service ombord. Jeg flyr de hver sommer når jeg er i Singapore ved å bruke noen av mine Avios poeng:)
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,522
    Bonuspoeng:
    293
    Nåja, nå er du vel entusiastisk her, jeg syns ikke det var all verden å skrive hjem om :)
     
  3. paron

    paron Senior Medlem

    Innlegg:
    521
    Likes mottatt:
    2,693
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for det, det kommer nok noen spørsmål etterhvert.
    Fikk tak i billige billetter med BA F til SFO, så det blir AA videre derfra til HNL. Reisefølget ville gjerne kombinere med noen dager på vestkysten.
    Jeg har fått med meg at den beste veien til LHR går via HEL:)
    Den kan også nåes fra TRD i samarbeid med WF, men det segmentet gir vel ingen poeng.
     
  4. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,241
    Likes mottatt:
    22,478
    Bonuspoeng:
    183
    Det var dessverre berre mellom Manila og Hong Kong. Fyrste og einaste gang eg har blitt glad for forseinka fly. Eg hugsar ikkje kva vi fekk servert, men setet var knall for ein ung mann som stort sett berre hadde flydd Widerøe mellom Sunnfjord og hovudstaden før Asiareisa. Vi var på «skuletur» frå NTNU med Singapore som base. Han eg var med var veldig flyinteressert og spurte etter upgrade i innsjekken og jaggu gjekk det. Innsjekken var for øvrig noko av det mest spesielle eg har vore med på på tur. Datasystema var nede og all innsjekk måtte skje «manuelt». Heile innsjekkhallen var full av folk. Vi hadde flaks som havna i rett kø med ein gang. Det var rundt påsketider 2009.
     
  5. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg mente i forhold til andre innsjekkingsområder jeg har vært i så er vel dette en av de beste. Dette er kun for F BA passasjerer eller de med BA gull / OneWorld Emerald status. De har vel 14 innsjekkingsskranker og jeg har aldri stått i noen som helst kø der. Så går man rett inn i security, aldri venter mere enn 3 min der heller. Når dette er klart går man rett inn i BA F loungen:) Og så rett ved inngangen til F loungen ved hesten står det en iskald Champagne i is som venter på deg:D Så på den måten er det en liten opplevelse i hvert fall:p

    Ikke ofte man har en slik kø foran seg i security:
    A2445EA4-B32B-4440-A845-DD1BB29AD099.jpeg 4EA66DC9-AD9A-4727-B9CA-6F25D8DBFC79.png
     
    Baldrick, Stuttfeiten, jonss and 6 others like this.

Del denne siden