Urgh, skal den ruta i begynnelsen av mai, håper den har flytta seg. Evt. Blir det klagemail til SAS for det er ikke dette jeg betaler ekstra for å fly sas plus ass..
RKP ble brukt en del i det siste pga to stk 340 var på service i HKG samtidig. Nå er RKF tilbake fra HKG, så da er det bare en 340 på service. Så sannsynlighet for RKP er en del mindre nå.
Hvordan finner du ut hvor maskinen skal være i nærmeste fremtid? Jeg skal til PVG neste uke og skvatt litt til når jeg så at den var en tur dit i går etter en lengre periode mellom ORD - CPH.
Får vel ikke sett på mer en en dag frem : https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ln-rkp ....men seatmappen til ORD til helgen avslører at det er en plan i den retningen.
Sas har LN rkp hjem fra Chicago i kveld, er det da noen sjans for at det er det vi får i morgen kveld? På setevalget står det fortsatt 1+2+1 så krysser fingre
Gammel tråd, men gammelt fly så sikkert ok med noen bilder fra fra «Business» på LN-RKP, satt inn på IAD-CPH den 5.aug:
Jeje. 1) Uhygienisk og 2) Hvis det blir evakuering av flyet så må du løpe ut barfødt. Og de som går på flydassen uten sko....
Jeg har aldri vært utsatt for evakuering fra fly, men jeg tror fokuset vil være på annet enn bare føtter selv om jeg må løpe ...
Klart det, men all den tid en evakuering er usannsynlig er det alltid greit å være føre var. Knust glass, vinter ute osv.
Om man sitter uten sko i setet, så betyr ikke det nødvendigvis at man også går på do uten sko. De kan man jo ta på.